۱۳۸۶/۱۰/۱۹

کشور نگو هلو بگو:

خوش بحال کسانی که زیر سایه حکومت گل و بلبل جمهوری اسلامی زندگی میکنند.
توی این کانادا اگر از آسمان سنگ هم ببارد محال است دانشگاهها و کارخانه جات و مراکز اقتصادی را تعطیل کنند. لامصبا مثل خر کار میکنن.
خوش بحال کشور اسلامی خودمون. اصلا کشور نگو هلو بگو!
الان بیش از یک هفته است کرکره مملکت را پایین کشیده‌اند و همگی رفته‌اند زیر کرسی. نه کاری دارند نه درس و مشقی. هیچکس نگران آینده نیست. اصلا نگرانی مال این خارجی‌های بدبخت کافر است که شب و روز کار میکنند و زحمت میکشند. ماشالله قیمت نفت شده صد دلار. حساب خزانه پرشده. حالا اینها را میخوریم و تا بعدش خدا کریمه.

شنیدم همه کلاسها تعطیل شده حتی دبیرستانها و دانشگاهها و موسسات تحقیقاتی. نه تنها گاز در بیشتر نقاط سردسیر کشور قطع شده بلکه از امروز برق و حتی تلفن هم در بعضی از مناطق قطع شده. نانوایی‌ها بدلیل نبود گاز دوباره به دوران عصر حجر برگشته‌اند و با سنگ چخماق و هیزم آتش درست میکنند. خلاصه شیرازه مملکت با آمدن نیم متر برف از هم پاشیده و کشور به خواب زمستانی عمیق فرو رفته. درست مثل جانوران خونسرد. آخه این چه وضع کشورداری است؟
جالب است که به رسانه ها و روزنامه‌نگاران دستور داده‌اند از انعکاس کمبودها ناشی از قطع گاز و مواد سوختی خودداری کنند و بیشتر در مورد مشکلات فرهنگی جوامع غربی مطلب بنویسند.
واقعا بنظر شما این حکومت نباید بخاطر این بی‌لیاقتی‌ها در مقابل مردم پاسخگو باشد؟
البته حرفم را پس میگیرم. آیا ملت ما اصولا اهل بازخواست کردن و پاسخ طلبیدن هست یا اهل تملق و ریاکاری منفعت طلبی؟
واقعا اگر مردم ما با دیدن این همه بی‌عرضگی‌ها باز بروند پای صندوق‌های انتخابات٬ آنوقت باید گفت: خلایق هر چه لایق.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا