۱۳۸۶/۱۱/۰۹

چه کنیم تا صلاحیت‌مان رد نشود؟

چه کنیم تا صلاحیت‌مان رد نشود؟

من نمی فهمم این اصلاح‌طلبان عزیز چرا اینقدر شلوغ میکنند؟
آدم باید انصاف داشته باشد. شما یک لحظه خودتان را جای هیئت های اجرایی و نظارت قرار بدهید. آخه اون بدبخت‌ها از کجا بفهمند که شما التزام عملی به اسلام دارید یا خیر؟ آنها که با شما دشمنی ندارند.
این وظیفه شما است که به یک طریقی مسلمان بودن خودتان را برای آنها ثابت کنید. آنها که علم غیب ندارند. از کجا بفهمند که شما واقعا مسلمان هستید یا کافر؟
من شنیدم یکی از افرادی که صلاحیتش را رد کرده‌اند رفته است مجلس و آنجا با صدای بلند شهادتین‌اش را گفته تا بدینوسیله ادعای مسلمان بودن خود را ثابت کند.
آقاجان اینطوری که نمیشود. مملکت حساب و کتاب دارد. قانون و مقررات دارد. ادعا کردن کافی نیست. باید شما به طریقی التزام عملی خود را ثابت کنید.
بنظر من هرکس میخواهد برود برای مجلس کاندیدا شود باید لااقل یکی از کارهای زیر را انجام دهد تا صلاحیتش رد نشود:

- وقتی برای ثبت نام به فرمانداریها مراجعه میکنید حواستان باشد حتما زیپ شلوارتان باز باشد و شورت تان شکافدار باشد. این یک روش ساده‌ و کم خرجی است برای اثبات اینکه شما ختنه شده‌اید و مسلمان زاده بدنیا آمده‌اید و دلیل محکمی است بر التزام عملی شما به اسلام و مقررات آن.

-اگر خجالت میکشید زیپ شلوارتان باز باشد و یا اگر اون ماجرا خیلی کوچک است و قابل رویت نیست٬ بهتر است یکی دو روز قبل از ثبت نام به عکاسی بروید و از روی آن٬ دو قطعه عکس۴ *۳ برقی تمام قد بدون روتوش و با حجاب اسلامی تهیه کنید. سپس عکس‌ها را پشت نویسی کنید. یادتان باشد مشخصات خودتان را حتما بنویسید که بعدا قاطی پاطی نشود و معلوم شود که مال شما کدام است.
برای محکم کاری و احتیاط بیشتر بهتر است دوتا فتوکپی خوانا هم از خودتان (پشت و رو) گرفته و به تایید کلانتری محل یا پایگاه بسیج و یا اداره ثبت احوال محل تولد خودتان برسانید و همه مدارک را مرتب کرده داخل یک پوشه بگذارید و موقع ثبت نام تحویل مسولین مربوطه دهید.
انشالله صلاحیت‌تان تایید میشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا