۱۳۸۷/۰۳/۰۳

اسرائیل٬ اسرائیل٬ ما داریم می‌آییم:

نظر به مذاکرات صلح بین سوریه و اسرائیل٬ دیگر هیچ کشوری را نمی‌توان پیدا کرد که با اسرائیل سر جنگ داشته باشد الا جمهوری اسلامی که آن هم عنقریب بنا به مصلحت و جهت حفظ نظام مقدس٬ نه تنها با اسرائیل سازش خواهد کرد بلکه از آن ور بام می‌افتد و اعلام میکند: ما کی گفتیم اسرائیل باید از بین برود؟؟ این حرفها را روزنامه ها از خودشان نوشتند. ما همیشه در کنار برادران و خواهران اسرائیلی خود بوده و هستیم.
از فردا کمکهای نقدی و خیرخواهانه بجای اینکه به حماس و حزب الله لبنان برود٬ برای بازسازی اورشلیم سرازیر خواهد شد. شهرداری تهران از حساب عوارض و نوسازی چندین میلیارد تومان را برای پروژه شیرین سازی آب دریاچه بیت اللحم هزینه خواهد کرد.

کار و کاسبی کاروان‌های زیارتی که تا دیروز به سوریه و کربلا و نجف می‌رفتند سکه میشود. از این به بعد به بیت المقدس و تل‌آویو خواهند رفت. ممکن است آگهی تبلیغاتی یکی از آن کاروان‌ها چنین باشد:


کاروان زیارتی حاج ماشالله ثبت نام می‌کند:

به اطلاع علاقه‌مندان و عاشقان زیارت سرزمینهای اشغالی میرساند٬ ثبت نام از متقاضیان این سفر معنوی آغاز گردیده است. متقاضیان زیارت عتبات نوار غزه و رودخانه اردن و شهرهای مقدس اورشلیم و تل آویو می‌توانند در اسرع وقت با در دست داشتن شش قطعه عکس سه در چهار با حجاب اسلامی (برای خواهران) و بدون کراوات (برای برادران) و دو نسخه فتوکپی از صفحات شناسنامه به دفتر این کاروان مراجعه کرده و ثبت نام نمایند.
برنامه‌های این سفر:
- بالا رفتن از دیوار ندبه و خواندن دعای ندبه بر روی دیوار بصورت دسته جمعی و سپس راهپیمایی بسمت بیت المقدس و خواندن نماز جماعت در وسط چهار راه‌های خیابان‌های تل‌آویو.
- ملاقات با خاخام‌های یهودی و دیگر برادران رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل
- ملاقات با چند تن از خواهران خوشگل اسرائیلی و آموزش فحش‌های خوار مادر فارسی به آنها
- تلپ شدن روی سر مردم رژیم صهیونیستی بمنظور صرفه‌جویی در هزینه‌های خورد و خوراک و ندادن پول هتل و مسافرخانه.
- فروختن مقداری انگشتر عقیق و تسبیح شاه مقصود در خیابان‌های تل اویو به برادران و خواهران دشمن صهیونیستی به بالاترین قیمت و سپس خریدن سوغاتی برای بستگان و آشنایان از آنجا شامل زیرپیراهن و جوراب و روبالشی و روتخنی و دیگر خرت وپرت‌های ضروری.
از زائرین گرامی تقاضا میشود وسایل شخصی شامل گاز پیک نیک- دبه ماست_ سیر ترسی- دمپایی و چند تخته پتو و زیرانداز همراه داشته باشند.
ضمنا یک مشتی هم پاکن از نوع مرغوبش را توی جیب تان بریزید و با خود همراه بیاورید شاید یواشکی توانستیم مقداری از اسرائیل را پاک کنیم.
کاروان زیارتی حاج ماشالله و شرکاء

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا