۱۳۸۷/۰۳/۱۳

دو کلام حرف خصوصی با آقایون:

این نوشته مخصوص آقایان است. لطفا خانم‌ها تشریف ببرند. این حرفهای خصوصی است. خوب نیست شما آنهار ا بخوانید. بفرمایید. بسلامت.
آهای حاج خانم! شما را میگم. شمایی که سرتون را پایین انداختی و یواشکی داری از لای نرده‌های این وبلاگ دید میزنی. بفرمایید تشریف ببرید. خوبیت نداره.
عجب دورانی شده‌ها. دو کلمه حرف خصوصی هم نمی‌توانیم با خودمون بزنیم.

خب. آقایون محترم!
حالا که بسلامتی همه خانم‌ها را دک کردیم و همه درها و پنجره‌ها را هم بستیم٬ میخواهم گله‌ای از شما بکنم. البته از بعضی از شما و نه از همه.
آخه آقاجان! این چه کاری است که بعضی از شما با خانم‌ها میکنید؟ پاک آبرو و حیثیت ما آقایون را بردید. با هر خانم ایرانی که میخواهم دوست شوم٬ از دست «مرد ایرانی» گله میکند. میگن مرد ایرانی بی جنبه است. البته بلا نسبت شما. میگن تا با یک آقای ایرانی دوست میشوی٬ همان جلسه اول زود میگه: بکش پایین!
آخه این درسته؟ شما با این کارها آبروی همه مردهای ایرانی رو می‌برید. اصلا بازار را خراب میکنید. دیگه جنس خوب گیر نمیاد.
آقاجان! توی برخوردهاتون با خانمها سیاست داشته باشید. از این مردهای خارجی یاد بگیرید. ببینید چقدر موذی و آب زیر کاهند. یواش یواش کارشون رو جلو میبرند. آنها معمولا وقتی به یک خانم میرسند اول از زیبایی های طبیعت و غروب آفتاب و شعرهای عاشقانه و سمفونی بتهون شروع میکنند تا به رختخواب برسند. اما ما چی؟
خیلی که بخواهیم باکلاس باشیم از طرف می پرسیم: بتهون رو می شناسی؟
او هم میگه: آره. سمفونی ششم اش را خیلی دوست دارم.
ما هم بلافاصله میگوییم: خب. پس چرا معطلی؟ بکش پایین دیگه!

ببینید. اصولا تور زدن خانمها مثل ماهیگیری میمونه. تاحالا ماهیگیری رفتید؟ یک ماهیگیر ماهر قلابش را تیز میکند و یک طعمه‌ای به روی آن میزند و آرام و بیصدا می‌اندازد توی رودخانه. خودش هم آرام و با حوصله منتظر می نشیند. هرچه صبر و حوصله و آرامش بیشتری داشته باشید موفقیت‌تان بیشتر است. ماهیگیری که همان لحظه اول هی ورجه وورجه میکنه باعث میشه ماهی‌ها را فراری بده. بابا نکنید این کارها رو!
ظاهرا باید یک کلاس آموزش ماهیگیری برای شما بگذارم.
فعلا بروید ولی هیچی از این حرفها را به خانمها لو ندهید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا