۱۳۸۷/۰۴/۰۹


واکنش‌ها به قهرمانی اسپانیا در یورو ۲۰۰۸:

احمدی نژاد: پیروزی اسپانیا مدیون عنایات ویژه حضرت ولی عصر و حضرت رقیه است. این پیروزی یکی از دستاوردهای دولت نهم است و مدیریت جهانی توسط ما.

مقام معظم رهبری: اگر قرار باشد بین آلمان و اسپانیا یکی برنده شود آنکه کمتر دشمن است باید برنده شود.

خاتمی: اگر مربی تیم آلمان با اسپانیایی‌ها «گفتگو » میکرد و از آنها خواهش میکرد که به آنها گل نزنند شاید الان تیم آلمان بازنده نشده بود.

کروبی: آقاجان این چه وضعیه؟ ما نود دقیقه خوابیدیم. وقتی که بلند شدیم دیدیم اسپانیا برده!
روزنامه کیهان: اسناد جاسوسی بازیکن شماره ۹ تیم اسپانیا (فرناندو تورس ) که با محافل صهیونیسم بین الملل رابطه نامشروع دارد و در جریان مسابقه فینال آن گل وقیحانه را به آلمان زد را بزودی افشا خواهیم کرد ولی تا آن زمان ما نباید از حق خود در برابر انرژی هسته‌ای کوتاه بیاییم.
یک وبلاگ نویس مقیم لندن: اینها همش جنگ روانی است. آلمان بزودی برنده میشود و جمهوری اسلامی قهرمان میشود. حالا می‌بینیم!
پاسخ یکی از علما و مراجع تقلید به سوال یک گوشکوب:
سوال: برنده شدن تیم اسپانیا در مقابل آلمان از نظر شرعی چگونه است؟
جواب: بسمه تعالی. در صورتیکه در مدت معلوم دخول صورت نگرفت بنا بر احتیاط واجب بر طرفین کفاره واجب میشود و باید پنالتی بزنند و احوط آنست که غسل جنابت هم بکنند.
بعضی از افراد نان به نرخ روز خورکه تا یکساعت پیش طرفدار تیم آلمان بودند: دیدید حرف من درست بود؟ من از اول میدونستم که اسپانیا برنده میشه. اصلا از شکل و قیافه اسپانیایی ها معلوم بود که برنده میشن. مرده شور قیافه آلمان ها رو ببرند. اصلا یکی نیست به این آلمانها بگه شما را چه به فوتبال؟ بروید مرسدس بنزتان را بسازید که توی دست اندازها اینقدر تلق تلق میکند.
بعضی از هموطنان خوش خیال: تحقیات اخیر کارشناسان ثابت کرده که اسپانیایی‌ها همه‌شان از دم ایرانی الاصل‌اند . ویوا اسپانیا!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا