۱۳۸۷/۰۴/۱۶


مدارک لازم برای درگیری با امریکا اعلام شد:

واقعا همه چیز این حکومت مسخره است حتی نحوه جنگیدنش با دشمن.
سردار عین اله باقرزاده رئیس ستاد برگزاری استقبال از جنگ با قدرتهای استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جهانخوار هفته پیش اعلام کرد که با هماهنگی‌های انجام شده با برادران زحمتکش قبر کن ٬ قرار است تا پایان سال جاری سیصد هزار واحد قبر آماده بهره‌برداری شود. وی در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام داشت: این قبرها برای استفاده خارجی‌های عزیز و سربازان متجاوز تهیه گردیده که بصورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

اما عین اله این هفته اعلام کرد: مشکل ما اینه که اسم سربازان متجاوز را نمی‌دانیم. بدون دانستن نام و نام خانوادگی آنها چگونه سنگ قبر برایشان سفارش بدهیم؟
اگر میخواهید ما با شما بجنگیم باید اول دستور دهید سربازان متجاوز و داوطلبان گرامی مدارک زیر را تهیه و در اسرع وقت به آدرس ما ارسال کنند:
- فرم درخواست درگیری با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه
- دو نسخه فتوکپی از همه صفحات شناسنامه
- اصل فیش واریزی مبلغ ۵۳۰۰ تومان به حساب خزانه
- دو قطعه عکس سه در چهار
(داوطلبان گرامی باید نام و نام خانوادگی و مجل تولد و شماره شناسنامه و تاریخ دلخواه مردن خود را با خط درشت و خوانا در پشت عکس ها بنویسند. توجه داشته باشید که عکس ها باید برای برادران بدون عینک و کراوات و برای خواهران حتما با حجاب اسلامی و بدون آرایش باشد. سربازان متجاوز خارجی در انتخاب نام و نام خانوادگی خود دقت کافی داشته باشند . اسامی غربی و کلمات برگرفته از فرهنگ غربی قابل قبول نخواهد بود.)

ضمنا توجه داشته باشید به مدارک ناقص رسیدگی نخواهد شد.

ستاد برگزاری استقبال از جنگ با قدرتهای استکبار سراسری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا