۱۳۸۷/۰۸/۰۲

مصاحبه اختصاصی با حاج‌آقا گلستانی:

مصاحبه‌گر: حاج‌آقا. اخیرا دشمنان اسلام برای ضربه زدن به انقلاب و اهداف مقدس آن اقدام به انتشار فیلمی از جنابعالی کرده‌اند که مشغول ارشاد یک خانم جوان هستید. نظر جنابعالی در این مورد چیست؟

حاج‌آقا: بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین. الحمدلله رب العالمین
اوصیکم به تقوالله!
ای بندگان خدا تقوای الهی پیشه کنید تا به رستگاری و سعادت برسید و در قیامت از نعمتهای بهشتی بهرمند شوید. بحث تقوا مبحث بسیار مفصل و شیرینی است که در این مختصر نمی‌گنجد ولی اجازه دهید با چند روایت وارد این بحث شویم...

خبرنگار: خیلی ببخشید حاج‌آقا. این مصاحبه برای صدا و سیما نیست بلکه برای سایتهای اینترنتی است. شما خودتان را زحمت ندهید که در مورد تقوا برای مخاطبین ما توضیح دهید. اینها خودشان این چیزها را میدانند. لطفا بروید سر اصل مطلب.

حاج اقا: و اما در مورد بحث شیرین آن همشیره. قضیه اون خانم مفصل است و ریشه آن برمیگردد به وقایع صدر اسلام و جنگهای پیامبر عظیم الشان اسلام و...

خبرنگار: حاج‌آقا. باز هم ببخشید. خیلی عذر میخوام. لطفا مقدمه‌های تاریخی قضیه را قیچی کنید و بروید سر اصل مطلب. خواننده‌های ما نوشته‌های طولانی را دوست ندارند.

حاج‌آقا: آقاجان. اینطور که نمیشود! من باید از صدر اسلام شروع کنم و با آیات و روایات قضیه را برای شما باز کنم و سپس وصلش کنم به جریان کرب‌وبلا و بعد شروع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی قدس سره تا بالاخره برسیم به اون همشیره.

خبرنگار: حاج‌آقا. شما لطفا همان قضیه همشیره را بفرمایید من خودم بقیه مطالب را از خطبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های نماز جمعه شما و درس اخلاق دیگر بزرگان و سخنرانی های آقای احمدی نژاد در سازمان ملل کپی میکنم و به توضیحات جنابعالی اضافه میکنم. حالا ترو خدا زودتر برویم سر اصل مطلب.

حاج‌آقا: عرضم به حضور با سعادت شما. یکروز خانمی نزد من آمد و یک سوال شرعی داشت. من بر حسب وظیفه‌ای که شرع مقدس بر دوشم گذاشته شده باید پاسخگوی نیازهای شرعی مردم باشم. از اون خانم خواستم اول حمد و سوره‌اش را بخواند. وقتی خواند دیدم خیلی غلط دارد. مخصوصا والضااااااالیییین را خوب نمی‌کشید. این بود که گفتم یکی دو ساعت بیایید منزل تا حمد و سوره‌اش را درست کنم.
آنروز عیال رفته بود مجلس ختم انعام و تا یکی دو سه ساعت منزل خالی بود. خلاصه وقتی اون خانم آمد هم حمد و سوره‌اش را درست کردم و هم حمد و سوره خودم را. خلاصه خیلی خوب بود. خداوند در قیامت او را با غلامان بهشتی محشور فرماید.

خبرنگار: ولی حاج‌آقا آخه اون زن شوهر داشت. پس از نظر شرعی اون چی میشه؟

حاج‌آقا: معلومه که شما اطلاعات مذهبی‌ات کم است که چنین سوالی را میکنی. اسلام عزیز یک دین کاملی است و برای همه چیز راه حل دارد. اسلام دینی است که هر طور که شرایط اقتضا کند قابل استناد است و هیچگاه ما را درمانده نمیگذارد.
راستی شما حمد و سوره‌ات را بخوان ببینم درست میخوانی یا نه؟

... در این هنگام خبرنگار ما در حالی که با هر دو دست شلوارش را محکم گرفته بود٬ از صحنه متواری شد و به کانادا آمد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا