۱۳۸۷/۰۹/۰۹

وصیتنامه وبلاگی:

نظر به اینکه اداره هواشناسی کانادا اعلام کرده که تا دو روز آینده یک عالمه برف خواهد آمد و ممکن است ما در زیر آن خفه شویم و به ملکوت اعلی بپیوندیم٬ و ملت از دست ما راحت شود لازم شد که وصیت نامه سیاسی الهی خود را با چشمی گریان و قلبی شکسته و بیلی در دست بنویسیم و آنرا در اینجا قرار دهیم تا (زبانم لال زبانم لال٬ خدا اون روز را نیاورد) بعد از مرگم بین شما اختلاف و دو دسته‌گی نیفتد و بخاطر ارثیه با هم دعوا و کتک کاری نکنید.

بازگشت همه بسوی اوست
۱-اینجانب ملا حسنی وبلاگ نویس در کمال صحت عقلی و جسمی وصیت میکنم که اگر در زیر خروارها برف به رحمت ایزدی رفتم و خدای نکرده مرحوم شدم حتما در اسرع وقت با پارو برف‌ها را از روی من کنار بزنید و قبل از اینکه به گوشت یخ زده تبدیل شوم مرا به زادگاهم تهران منتقل نمایید.

۲- بر ورثه و بازماندگان و دوستان وبلاگی من واجب است که کار و زندگی خود را مدتی ول کرده و در مراسم تشییع جنازه میلیونی اینجانب شرکت نموده تا اجر و ثواب زیادی نصیب ما شود و یکراست برویم بغل حوری‌های بهشتی. لازم به ذکر است احتمالا همه شما در فرودگاه بازداشت میشوید که البته عیبی ندارد.

۳- یک قطعه وبلاگ سه طبقه در بلاگ اسپات دارم که آنرا وقف وبلاگ نویسان تهیدست و مستمند میکنم که از شدت نداشتن وبلاگ به اعتیاد و کارهای خلاف کشیده نشوند.
البته دو سه جریب وبلاگ لم یزرع هم در وردپرس دارم که فاقد سند منگوله‌دار هستند ولی اهالی دهات اطراف وردپرس از مالکیت ما بر آنها اطلاع دارند و حاضرند شهادت بدهند.
آنها را بفروشید و پولش را به اقتصاد جهانی تزریق کنید تا از حالت بحرانی خارج شود.

۴-مقداری عتیقه و چیزهای قیمتی را در زیر زمین همین وبلاگ قایم کرده‌ام. آنها را پیدا کنید و خرج الواتی و خوشگذرانی کنید. این حکومت که نگذاشت آب خوش از گلوی ما پایین رود.

۵- به هیچ کس بدهکار نیستم ولی از چند تا خانم جیگر منش طلبکار هستم که قرار بود شماره تلفن‌شان را بدهند ولی ندادند. یکی‌شان که اسمش را در خاطرم نیست چند بار ما را سر قرار٬ غال گذاشت و نیامد. آنها را حلال نمیکنم.

۶-زنهار زنهار زنهار از دست دین و دین فروشان.
اگر بی‌دین و کافر و سکولار هستید که خوش به سعادت‌تان. دنیا و اخرت مال شماست.
واگر خداشناس و مذهبی هستید٬ خدا را بی‌واسطه بخواهید. اینقدر دنبال آخوند و کشیش و موبد نباشید. اینها سر خدا را هم کلاه میگذارند چه رسد به شما.
از این جماعت دوری کنید تا به سعادت برسید.

۷- مبادا بعد از من برای پیدا کردن پول همه بالش و متکاها را پاره کنید. باباجان! توی آنها هیچی قایم نکرده‌ام.

اکنون با دلی آرام و قلبی مطمئن به زیر کرسی میروم و در انتظار بارش یک خروار برف از آسمان می مانم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا