۱۳۸۷/۱۰/۱۲

میثاق با سال ۲۰۰۹ :


این خارجی‌ها یک عادت خوبی که دارند این است که سعی میکنند همیشه نیمه پر لیوان را ببینند ولو اینکه لیوان خالی خالی باشد. مثلا توی یک صبح ابری٬ همین که با آدم سلام و احوال‌پرسی میکنند فوری میگویند چه هوای تمیزی!
وقتی هوا بارانی و گرفته باشد فوری میگویند چه هوای عاشقانه ای!
وقتی هوا سرد باشد و از آسمان مثل بلای آسمانی گلوله گلوله برف ببارد فوری میگویند به‌به! کریسمس باید با برف همراه باشد و الا لطفی ندارد. بعد آن آهنگ «بگذار برف ببارد» را هم می خوانند و ممکن است یک قری هم بدهند.

حلاصه اینکه سعی میکنند همیشه مثبت فکر کنند و با قسمت‌های خوب شرایط حال کنند. برعکس ما که امت آه و ناله و گریه و زاری هستیم و همیشه هم از زمین و آسمان برایمان بلا می‌بارد.

امروز با هر کدام از دوستان و آشنایان خارجی که صحبت میکردم همه میگفتند سال ۲۰۰۹ سال خوبی خواهد بود و برای آدم شانس می‌آورد. برعکس من که توی دلم می‌گفتم «سالی که نکوست از بهارش پیداست».

اما شاید حق با آنها باشد. اگر مثبت فکر کنیم٬ انرژی مثبت هم تولید خواهد شد و امور بر وفق مراد خواهد چرخید و اگر ناامید باشیم و افسرده حتی کنار دریا هم که برویم می بینیم خانم ها با حجاب کامل دارند شنا میکنند.

حالا من هم تصمیم گرفته‌ام مثبت فکر کنم تا از مزایای آن بهره مند شوم.
من هم میگویم سال ۲۰۰۹ سال خوبی است. از قیافه‌اش معلوم است.
مرده شور اون سال ۲۰۰۸ را ببرد که مایه دق بود. الهی که بره و دیگه برنگرده.
اصلا عدد ۹ عدد خوبی است. شانس میاره. من مطمئن هستم که توی سال ۲۰۰۹ هرکس که بلیط لاتاری بخره حتما برنده میشه و حسابی اوضاع مالی‌اش خوب میشه. توی سال 2009 بخت همه مجردها باز میشه و بالاخره یکی پیدا میشه گول بخوره و همسر شما بشه. سال 2009 سال رسیدن به آرزوهاست.

سال ۲۰۰۹ سال از بین رفتن بدی‌ها و زشتی‌هاست. سال ۲۰۰۹ سال برقراری صلح و امنیت و انقراض استبداد و خودکامگی است.
سال ۲۰۰۹ سال امید و طراوت است.
سال ۲۰۰۹ سال زندگی است.
بنابر این سال جدید میلادی را به تک تک شما تبریک میگویم.
دلهایتان شاد٬ لبانتان خنده و جیب‌هایتان پر پول باد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا