۱۳۸۷/۱۰/۲۰

غذاهای مقوی برای وبلاگ نویسان عزیز:

چه غداهایی موجب تقویت قوه باه یک وبلاگ نویس میشود؟
اگر میخواهید کمرتان قرص شود و قوای جسمانی‌تان بالا رود و قادر باشید هر شب وبلاگتان را آپدیت کنید و مطلب تازه‌ای بنویسید حتما خوردن غذاهای زیر را فراموش نکنید:

۱- کله پاچه و عسل و مغز بادام و گردو و حلوا ارده
۲- چس فیل و تخمه آفتابگردان و پفک نمکی
۳- گوشتکوبیده و تمبر هندی و دوغ و مربا
۴- کوکاکولا و ویاگرا و بربری و سنجد
۵- ته دیگ و ذغال اخته و لبو با سس مایونز

ببینید. من خودم اینها را امتحان کردم. صد در صد جواب میده. بخاطر همینه که می‌بینید ماشالله ماشالله بزنم به تخته کمرم حسابی قرص شده و چند وقت است که هر شب آره دیگه! یعنی هرشب وبلاگم با یک مطلب جدید آپدیت میکنم.

خب. همین چیزهاست که باعث میشه یک وبلاگ نویس بتواند فعال و سرحال و زنده باشد و هر روز حرفی برای گفتن و نوشتن داشته باشد.
برعکس٬ آدم بعضی از وبلاگها را می‌بیند که از بی‌حالی و بی‌رمقی آب دماغ‌شان آویزان است و هر سه چهار ماه یکبار می روند سراغ وبلاگ‌شان و یک دو سه خطی می‌نویسند و دوباره غیب‌شان میزند.
حتی من شنیده ام یکی دو نفر از وبلاگ نویس‌ها بیچاره‌ها از بیخ کنده‌اند آن چیزها را. خیلی وقت است سراغ وبلاگ‌هایشان نرفته‌اند و رختخواب‌شان را جدا کرده‌اند.
خودشان روی مبل میخوابند و وبلاگ شان توی اتاق خواب. خیلی وقت است که با هم قهرند.

اما ماشالله بعضی از وبلاگ نویس‌ها هم هستند که امان نمی‌دهند به آن وبلاگ بیچاره. چپ و راست آپدیت میکنند. از پایین٬ از بالا٬ از جلو٬ از عقب خلاصه یک سوراخ سالم توی وبلاگ آنها نیست که روزی دو سه بار مورد عنایت قرار نگیرد.
توصیه من به این دسته از دوستان این است که یک قاشق مربا خوری کافور توی غذایشان بریزند تا یک خورده حرارت بدنشان کم شود. این هم برای سلامتی خودشان خوب است و هم برای وبلاگ.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا