۱۳۸۷/۱۰/۲۷

معجزه در رودخانه هادسون:


یک هواپیمای مسافری در رودخانه هادسون امریکا سقوط کرد و همه سرنشینان و کادر پرواز بصورت معجزه آسایی نجات یافتند.
برای اطلاع شما از چند و چون این معجزه به سراغ خلبان این هواپیما رفتیم و مصاحبه‌ای را با او ترتیب داده‌ایم:

- جناب خلبان! بفرمایید چطور شد که این معجزه اتفاق افتاد؟

- با درود به روان پرفتوح مقام معظم رهبری و با سلام و عرض ادب خدمت همه بینندگان و شنودگان عزیز و ضمن محکومیت حمله اسرائیل به نوار غزه و همچنین محکومیت سکوت سران کشورهای منطقه باید عرض کنم این معجزه توسط امدادهای غیبی صورت گرفت و ما هیچ‌کاره بودیم.

- ببخشید.مگر امدادهای غیبی شامل حال شما امریکایی‌ها هم میشه؟
- اختیار دارید! این حرفا چیه. این که چیزی نیست. یک بار با هواپیما محکم زدم به کوه. هیچ کس هیچی‌اش نشد. حتی یک خط هم روی سپر هواپیما نیفتاد.

- عجب! میشه بفرمایید اصلا علت سقوط شما چه بود؟
- آقاجان معصیت! گناه! کارهای بی‌ناموسی! از بس این مسافرهای عزیز توی هواپیما معصیت میکنند با این مهماندارها٬ خدا هم این بلاها را سر ما می‌آورد.

- یعنی مثلا چیکار میکنند؟
- آخه روم نمیشه بگم. مثلا بعضی‌ها حجاب شون رو رعایت نمیکنند. به پر و پاچه خانم‌های میهماندار زیاد نگاه میکنند.موقع تیک آف کردن هواپیما برای سلامتی خودشان و آقای راننده و خانم‌های میهماندار صلوات نمیفرستند و همینطوری مثل بزغاله بر و بر اطراف رو نگاه میکنند و هیچ ذکری نمیگن.

-یعنی اگر مثل هواپیمایی جمهوری اسلامی٬ همه صلوات بفرستند و توی هواپیما دعای سفر بخوانند دیگه اتفاقی نمی‌افته؟
- صد در صد نمی‌افته. الان شما ببینید این هواپیمای من که توی رودخانه سقوط کرده صفر کیلومتر بود. تازه از کمپانی خریده بودم. همه قطعاتش فابریک بود ولی با رفتن یک کفتر لای پروانه موتور٬ تسمه پروانه را پاره کرد و موتور گیرپاژ کرد و بالاخره سقوط کردیم. ولی حالا شما هواپیماهای ایرانی را ببینید که هم کهنه هستند و فرسوده و هم مشگل قطعات و تعمیر و نگهداری دارند.مشکل مدیریت هم البته یک کمی دارند ولی با این وجود همینطوری می‌نشینند توی اون طیاره و میگن الهی به امید تو!
اگر قرار بود ایرانی‌ها سوار آن ابوطیاره شوند و حتی صلوات هم نفرستند که باید هر نیم ساعت یک هواپیما می‌افتاد توی رودخانه جاجرود!

- پس پیشنهاد شما این است که در سراسر جهان٬ صلوات فرستادن توسط مسافران هواپیما باید اجباری شود؟
- حتما. این باید جزو استانداردهای ایمنی پرواز ثبت بشه و هر مسافری که از آن تخلف کرد را بجرم توهین به مقدسات و براندازی نرم از هواپیما بیاندازند بیرون.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا