۱۳۸۷/۱۱/۰۵

طرز تهیه چلوکباب سلطانی از کاه و یونجه:


نظر به گرانی روزافزون مواد خوراکی و پروتئینی و با توجه به اعزام گاو و گوسفندهای عزیز به نوار غزه٬ پیش بینی می‌شود اگر همینطوری پیش رود در آینده نزدیک قیمت گوشت گاو و گوسفند و بزغاله و بقیه چهارپایان محترم سر به فلک خواهد زد و حتی خوردن یک سیخ کباب کوبیده نیز برای بسیاری از هموطنان عزیز تبدیل به آرزو و رویایی دست نیافتنی میگردد.

اما بحمدلله اخیرا چند نفر از دانشمندان بسیجی ما موفق شده‌اند با وسایل ابتدایی در زیر زمین طویله‌شان٬ از کاه٬ گوشت اختراع کنند و مشگل کمبود و گرانی گوشت را حل نمایند. از این پس همه میتوانند گوشت بخورند و سه وعده کباب درست کنند و نوش جان نمایند.

حالا من می‌خواهم با استفاده از مقداری کاه و علف و یونجه ٬ خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی را به شما یاد دهم:

ابتدا مواد لازم:

- کاه خشک و مرغوب٬ یک بغل
(دقت کنید کاه‌ را از جای مناسبی در طویله انبار کنید و مواظب باشید در دسترس گاو و گوسفندان عزیز و بچه‌های آنها نباشند و الا ممکن است همه آنها را بخورند و ما گرسنه بمانیم. ضمنا وقتی میخواهید برای درست کردن غذا٬ از داخل طویله کاه بیاورید یادتان باشد کاه‌هایی که روی زمین ریخته شده را جمع نکنید و بیاورید توی آشپزخانه. زیرا ممکن است بعضی از گاو و گوسفندها به روی آنها جیش کرده باشند و در نتیجه چلو کباب ما مزه تاپاله وپهن بدهد که آبروی‌تان پیش میهمان می‌رود)

- علف و یونجه و برگ درخت٬ به مقدار لازم
( این مواد را به اندازه دلخواه با چاقو خرد کنید و مقداری آبلیمو یا آبغوره و روغن زیتون به آن اضافه کنید تا بشود سالاد فصل که حتما باید در کنار چلوکباب سلطانی صرف شود.)

- نمک و فلفل٬ یک قاشق نمک خوری
- اجاق گاز یا منقل ٬ یک‌عدد
- کبریت بی‌خطر٬ یک بسته.
- سیخ کباب٬ به مقدار کافی
- سس مایونز٬ چند قاشق مرباخوری (از انگشت هم میتوانید استفاده کنید)

طرز تهیه:
ابتدا یک مشت از آن کاه ‌ها را توی دهان بگذارید و به آرامی بجوید. مواظب باشید قورت ندهید چون آنها را لازم داریم. وقتی کاه‌ها به شکل خمیر درآمد آنها را از توی دهان بیرون آورده مقداری سس مایونز و نمک و فلفل به آن اضافه کنید و با دست به هم بزنید تا مثل کباب کوبیده توی رستوران‌ها شود.
حالا آنرا با دقت به سیخ بکشید. برای اینکه قیافه کباب شما از حالت کباب کوبیده به کباب سلطانی تغییر کند عکسی از تمثال آقا را هم به سیخ کباب بچسبانید و آنرا روی منقل بگذارید تا پخنه شود.
خب. الان کباب شما آماده است. حالا یک قابلمه بدهید دست همسرتان و بگویید برود از چلوکبابی سر خیابان چند پرس پلو بخرد و بیاورد. به همسرتان سفارش کنید که وقتی بیرون میرود مبادا با ساندویچ خودش را سیر کند.
تا او برگردد شما فرصت دارید سفره را بچینید. سالاد فصل را فراموش نکنید. برای تزیین سالاد میتوانید از چند عدد پشگل نیز بصورت قلب روی دیس سالاد استفاده کنید.
سر سفره نوشابه را فراموش نکنید. هرگز کوکاکولا و پپسی نگذارید. آنها صهیونیستی هستند و خدای ناکرده ممکن است مامورها بریزند و شما را به جرم ارتباط با اسرائیل و براندازی نرم بازداشت کنند. بجای نوشابه‌های صهیونیستی میتوانید شیر شتر یا بزغاله مصرف کنید که در صدر اسلام هم در بین همه قبایل عرب رواج داشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا