۱۳۸۷/۱۱/۱۵

سهمیه بندی نور خورشید

خدا به دادمان برسد. همین یکی را کم داشتیم. پای آخوندها به فضا هم کشیده شد. دیگه بدبخت شدیم. از فردا نظم کهکشان‌ها و منظومه شمسی به هم میخورد و یک وضعیت خر تو خری میشه بیا و تماشا کن.
از فردا طلوع و غروب خورشید به دستور مراجع تقلید صورت خواهد گرفت تا نماز کسی قضا نشود. خورشید دور زمین خواهد چرخید و مریخ دور ناهید و زهره. البته یک صیغه محرمیت هم بین آنها خوانده خواهد شد. ماه میشود آتلیه عکاسی. عکس آخوندا را با میخ می‌کوبند به ماه تا مردم عکس آنها را ببینند و صلوات بفرستند.
یک پرده‌ سیاهی وسط کهکشان کشیده خواهد شد. یک طرف زنانه و یک طرف مردانه. برادران سپاه و بسیج در فضا پایگاه نظامی میزنند و از آنجا به سوی اسرائیل سنگ پرت میکنند و سخنگوی وزارت‌خارجه میگوید: تقصیر ما نیست. اینها شهاب‌های آسمانی است.
از فردا مردم نقاط مختلف جهان به جای دیدن بشقاب پرنده‌ها٬ عمامه‌های نورانی را می‌بینند که بر فراز شهر یا روستایشان در حال پرواز است.

آخ آخ. سوراخ لایه اوزون را بگو! بیچاره تازه پرده بکارت‌اش را دوخته بود.از فردا آخوندا حمله میکنند به لایه اوزن و سوراخ سوراخش میکنند.

نور خورشید سهمیه بندی میشود و آسمان برای کسانی که بخواهند لخت شوند و آفتاب بگیرند٬ تیره و تار خواهد شد.
رنگین کمان فیلتر میشود و بارش نزولات آسمانی منوط به خواندن نماز باران میشود. هر جا که نماز بخوانند یک سطل بزرگی از اب سرشان ریخته میشود و آنهایی هم که بلد نیستند نماز بخوانند چشم‌شان کور. خبری از باران نیست.
از همه بدتر نظارت دائمی آنها از آن بالا بالاهاست. مثلا اگر شما بدون روسری و حجاب بروید توی حیاط خانه‌تان و یا مثلا لخت شوید و بپرید توی حوض و بخواهید آبتنی کنید٬ از همان بالا یک سطل زباله یا خاکستر می‌ریزند توی سرتان که این دفعه از این کارها نکنید و شئونات اسلامی را رعایت کنید.
خلاصه مواظب خودتان باشید. از ما گفتن بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا