۱۳۸۷/۱۱/۲۵

در اوج قله های فن آوری


به به ببین چی شده!
چه عظمتی! چه شکوه و جلال و شوکتی! چه ستون‌هایی! چه عنوانی! عجب خطی! عجب فونتی! رنگ آمیزی رو ملاحظه ‌می‌کنید؟
به به٬ بی‌نظیره.
واقعا دستش درد نکنه این دانشمندی که این قالب را اختراع کرده.
ببین چقدر دکمه مکمه‌های مختلف داره. جل الخالق!
مثل کابین خلبان هواپیما می‌ماند پر است از دکمه و شاسی‌های جورواجور. یک وقت الکی دست نزنید به اون دکمه‌ها! باید اول دوره ببینید.

جهت استحضار شما باید عرض کنم که تکنولوژی بکار رفته در این قالب منحصر بفرده و هیچ کشور خارجی هنوز نتوانسته به دانش فنی آن دسترسی پیدا کنه. از دیروز مرتبا از سازمان ناسا و میکروسافت و یاهو و گوگل و مک دونالد و چند جای مهم دیگر زنگ می زنند تا این تکنولوژی را به آنها بفروشیم ولی تابحال که زیر بار نرفته‌ایم.

با راه‌اندازی این پروژه وابستگی ما به کشورهای بیگانه و مخصوصا سایت مستهجن بلاگرولینگ بکلی قطع شد و ما بحمدالله و با دعای مقام معظم رهبری و امدادهای غیبی در این زمینه به مرحله خودکفایی کامل رسیده ایم و حتی آماده‌ایم صادرات نیز داشته باشیم و مدیریت جهان را به عهده بگیریم.

از دیگر مشخصات و برتری این قالب جدید٬ مجهز شدن به دستگاهی است به نام «فیدبرنر» که به فارسی میشه «سوزانندهٔ غذا » که خیلی تکنولوژی پیچیده‌ای دارد و دانش فنی آن فقط دست چند کشور غربی است که انها هم بخاطر خوی استکباری که دارند آنرا در اختیار وبلاگ‌های در حال توسعه و جهان سومی قرار نمی‌دهند ولی بحمدلله دانشمندان هسته‌ای ما با وسایل ابتدایی و فقط با اتکا به نیروی ایمان موفق شدند این تکنولوژی را در زیر زمین خانه‌شان اختراع کنند و آنرا بگذارند روی این وبلاگ.

از امتیازات دیگر این قالب حفظ ارزشهاست. یعنی ترکیب و طراحی قالب به‌گونه‌ای است که شما تفاوت ظاهری زیادی با قالب قبلی احساس نمی‌کنید و لذا به آنچه که قبلا عادت کرده بودید در اینجا توجه و عنایت خاصی مبذول شده. همچنین سیسنم کامنت دانی قبلی نیز در چارچوب قانون اساسی و فرمایشات مسولین به اینجا منتقل گردید که در اینجا لازم است از مساعدت‌های دست اندرکاران مربوطه تشکر و قدردانی نمایم.

سرپرست دانشمندانی که در راه اندازی این پروژه زحمات زیادی را کشید و شبانه روز در زیر زمین این وبلاگ مشغول یک کارهایی بود کسی نیست جز نویسنده وبلاگ دستنوشته ها که الان شده دانشمند هسته ای و با اسکورت او را می برند و می آورند. شما هم اگر سوال فنی داشتید از ایشان بپرسید ولی نگویید که من او را معرفی کردم. بنده خدا از درس و مشق و کار و زندگی افتاد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا