اصلاحات بنیادین در وبلاگ نویسی ما:


من امروز تصمیم گرفته‌ام ورژن خودم را کمی عوض کنم و یک آدم متفاوتی باشم. بهرحال تغییر و تحول٬ حق مسلم هر وبلاگ نویسی است.
اما عناوین این تغییر و تحولات عبارتند از:

- درباره موضوع تهوع‌آور انتخابات در ایران چیزی ننویسم. راستش حالم بهم میخورد از وارد شدن به جریاناتی که یک سوی آن کسانی قرار گرفته‌اند که از تهران دستور میگیرند و در خارج برای گرم کردن تنور انتخابات٬ مقاله‌های تهییجی می‌نویسند٬ و یک سوی دیگر آن آدم‌های ساده دلی است که به راحتی گول چنین تبلیغاتی را میخورند و هیزم چنین آتشی می‌شوند و همیشه در انتخاب بین بد و بدتر٬ چیزی چز بدترین عایدشان نمیشود.

- تا زمانی که این نظام جمهوری اسلامی میهن‌ام را تصاحب کرده و ماموران اطلاعاتی اش مثل سگ هار منتظرند پاچه منتقدان را بگیرند٬ قصد ندارم به ایران برگردم حتی برای دیدن بستگان و عزیزانم. بنابراین هیچگونه مسامحه و خودسانسوری علیه این نظام نخواهم داشت. از این به بعد اگر لازم باشد مستعار نویسی را هم کنار خواهم گذاشت و با نام واقعی خودم خواهم نوشت.
البته اگر لازم شد!. از فردا نیایید اینجا فتوکپی شناسنامه‌ام را طلب کنید!

- نوشته‌های من در این وبلاگ٬ هرگز به قصد تشویق و ترغیب هم میهن‌نان داخل کشور برای انجام یا ندادن چیزی نبوده و نیست. خودشان می‌دانند چه مسیری را انتخاب کنند. وظیفه من انعکاس باورها و تجربیات است. ممکن است درست باشد و ممکن است اشتباه. ولی خوشبختانه برای نوشتن این چیزها از کسی دستور نمی‌گیرم و دمب‌ام به جایی وصل نیست و جیب‌ام با آمدن یا رفتن جناح یا گروهی پر یا خالی نمی‌شود.

- برای نوشتن طنزها میخواهم تم آنها را عوض کنم. میخواهم خودم را در قالب یکنفر طرفدار نظام٬ چه از نوع حزب اللهی‌اش و چه از نوع اصلاح‌طلب‌اش٬ فرو ببرم و دنیا را از دیدگاه آنها ببینم.

- تا بحال علیه باورهای مذهبی مردم چیزی ننوشته‌ام. نه بخاطر ترس و محافظه‌کاری٬ بلکه بخاطر پرهیز از ایجاد کینه و اختلاف.
اما از این به بعد هیچ محدودیتی را قائل نیستم جز حفظ حقوق و حریم شخصی افراد. هرچه را که فکر میکنم می‌نویسم. لطفا کسانی که تحمل‌اش را ندارند اسم ما را از لیست دوستان خود خط بزنند و این اطراف پیداشان نشود. حال و حوصله جر و بحث نداریم.

- از این به بعد٬ اگر فرصت و فراغتی حاصل شود٬ طنزهای بیشتری خواهم نوشت.
البته این تصمیمات را اول صبح گرفتم. ممکن است تا شب تغییرات فاحشه ای در آنها رخ دهد. الله اعلم.

0 Responses

ارسال یک نظر