۱۳۸۷/۱۲/۱۲

اصلاحات بنیادین در وبلاگ نویسی ما:


من امروز تصمیم گرفته‌ام ورژن خودم را کمی عوض کنم و یک آدم متفاوتی باشم. بهرحال تغییر و تحول٬ حق مسلم هر وبلاگ نویسی است.
اما عناوین این تغییر و تحولات عبارتند از:

- درباره موضوع تهوع‌آور انتخابات در ایران چیزی ننویسم. راستش حالم بهم میخورد از وارد شدن به جریاناتی که یک سوی آن کسانی قرار گرفته‌اند که از تهران دستور میگیرند و در خارج برای گرم کردن تنور انتخابات٬ مقاله‌های تهییجی می‌نویسند٬ و یک سوی دیگر آن آدم‌های ساده دلی است که به راحتی گول چنین تبلیغاتی را میخورند و هیزم چنین آتشی می‌شوند و همیشه در انتخاب بین بد و بدتر٬ چیزی چز بدترین عایدشان نمیشود.

- تا زمانی که این نظام جمهوری اسلامی میهن‌ام را تصاحب کرده و ماموران اطلاعاتی اش مثل سگ هار منتظرند پاچه منتقدان را بگیرند٬ قصد ندارم به ایران برگردم حتی برای دیدن بستگان و عزیزانم. بنابراین هیچگونه مسامحه و خودسانسوری علیه این نظام نخواهم داشت. از این به بعد اگر لازم باشد مستعار نویسی را هم کنار خواهم گذاشت و با نام واقعی خودم خواهم نوشت.
البته اگر لازم شد!. از فردا نیایید اینجا فتوکپی شناسنامه‌ام را طلب کنید!

- نوشته‌های من در این وبلاگ٬ هرگز به قصد تشویق و ترغیب هم میهن‌نان داخل کشور برای انجام یا ندادن چیزی نبوده و نیست. خودشان می‌دانند چه مسیری را انتخاب کنند. وظیفه من انعکاس باورها و تجربیات است. ممکن است درست باشد و ممکن است اشتباه. ولی خوشبختانه برای نوشتن این چیزها از کسی دستور نمی‌گیرم و دمب‌ام به جایی وصل نیست و جیب‌ام با آمدن یا رفتن جناح یا گروهی پر یا خالی نمی‌شود.

- برای نوشتن طنزها میخواهم تم آنها را عوض کنم. میخواهم خودم را در قالب یکنفر طرفدار نظام٬ چه از نوع حزب اللهی‌اش و چه از نوع اصلاح‌طلب‌اش٬ فرو ببرم و دنیا را از دیدگاه آنها ببینم.

- تا بحال علیه باورهای مذهبی مردم چیزی ننوشته‌ام. نه بخاطر ترس و محافظه‌کاری٬ بلکه بخاطر پرهیز از ایجاد کینه و اختلاف.
اما از این به بعد هیچ محدودیتی را قائل نیستم جز حفظ حقوق و حریم شخصی افراد. هرچه را که فکر میکنم می‌نویسم. لطفا کسانی که تحمل‌اش را ندارند اسم ما را از لیست دوستان خود خط بزنند و این اطراف پیداشان نشود. حال و حوصله جر و بحث نداریم.

- از این به بعد٬ اگر فرصت و فراغتی حاصل شود٬ طنزهای بیشتری خواهم نوشت.
البته این تصمیمات را اول صبح گرفتم. ممکن است تا شب تغییرات فاحشه ای در آنها رخ دهد. الله اعلم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا