۱۳۸۷/۱۲/۱۳

تکذیب سخنان منتسب به بادامچیان:

دوست عزیزم جناب ملا حسنی وبلاگ نویس
ایدکم الله تعالی
نظر به تحریف سخنان اینجانب در برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای٬ دستور فرمایید جوابیه اینجانب را مطابق قانون مطبوعات٬ در وبلاگ حضرتعالی درج نمایند. در غیر اینصورت با شما برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

متن این جوابیه بدین شرح است:

بسمه تعالی
کجا بودی تا حالا
بار دیگر دست استکبار جهانی از آستین عوامل داخلی آن به درآمد و جنایتی دیگر آفرید.
بر اساس اطلاعات رسیده برخی عوامل مشکوک در روزنامه‌هایشان حرفهایی را به من منتسب کرده‌اند که کذب محض است. آخر این چه حرفهایی است که از طرف من نقل قول کرده‌اید؟ من کی گفتم این خودسوزی‌ها سیاسی است؟
من گفتم این خودسوزی‌ها خیلی هم خوب است و نشان میدهد در مملکت ما چقدر آزادی هست که یک نفر هرکاری دلش میخواهد می‌کند. شما در کجای دنیا چنین وضعی را سراغ دارید. آزادی‌های شخصی که میگن همین است دیگر. نظام ما اصلا کاری با کارهای شخصی مردم ندارد. مردم میخواهند خودشان را جر بدهند٬ خب بدهند. میخواهند خودشان را آتش بزنند٬ خب بزنند. آنها آزادند. هر کاری که دلشان میخواهد٬ بکنند. اصلا به ما چه؟

اما از من نقل کرده‌اند که گفته‌ام بروید توی خانه‌تان مرغ و خروس نگهداری کنید.
این هم کذب محض است و توطئه عوامل صهیونیسم است تا پیروزی حماس در غزه را کمرنگ کنند.
آنچه که من گفتم این بود که مردم بروند کارخانه جوجه‌کشی راه بیاندازند و تند و تند بچه بدنیا بیاورند تا لشگر اسلام تقویت شود. من کی حرفی از مرغ و خروس آوردم؟
آره. من گفتم ما توی خانه‌مان مرغ و خروس داریم. هم تخمش را میخوریم و هم ران و سینه‌اش را. استخوان جناغش را هم با بچه‌ها می‌شکنیم و شرط بندی می‌کنیم. البته سر یک جفت جوراب.
حالا آمده‌اند حرف مرا تحریف کرده‌اند که فلانی گفته بروید توی اتاق خواب‌تان مرغ و خروس پرورش بدهید. من کی این حرفا را زدم؟ چرا دروغ میگویید؟ اصلا مگر می‌شود مرغ را بدون اذن خروس‌اش به اتاق خواب برد؟ من خودم یکبار مسئله شرعی‌اش را از امام راحل پرسیدم ایشان فرمودند جایز نیست. ما هم دیگر نکردیم. حالا این چه حرفهایی است شما می‌زنید؟
نکته آخر اینکه من نگفتم بروید توی گلدان ریحان و تربچه و خیار چنبر بکارید. من گفتم بجای اینکه بروید پول‌هایتان را صرف خرید گل و گلدان و اینجور چیزهای غیر ضروری کنید٬ بروید سبزی خوردن بخرید. مثلا بجای اینکه به دوست یا همسر و یا عزیزانتان گل و گلدان هدیه کنید٬ به جای آن بروید برایشان یک بسته ریحان و نعناع و شنبلیله و تربچه بخرید و هدیه بدهید. هم مشکلات خورد و خوراک مردم حل می‌شود و هم اوقات فراغت‌شان پر میشود. دور هم می‌نشینند و سبزی‌ها را پاک میکنند.
والسلام
اسدلله بادامچیان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا