۱۳۸۸/۰۲/۰۵

مشهدی غضنفر پرتقال فروش بازداشت شد:


در پی توزیع پرتقال‌های رژیم صهیونیستی توسط برخی از عوامل وابسته به استکبار جهانی٬ شب گذشته در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی٬ همه سبزی‌فروشی‌ها و میوه فروشی‌های مناطق مختلف تهران و حومه بازداشت گردیده و برای اجرای مجازات اعدام به دستگاه عدل اسلامی تحویل داده شدند.
لازم به ذکر است که همه نامبردگان همان لحظه اول یعنی قبل از اینکه به آنها دستبند بزنند و دو تا کشیده بخوابانند زیر گوش‌شان٬ به همه جرم‌های مورد نظر اعتراف کردند و از یک توطئه بزرگ براندازی از نوع پرتقالی پرده برداشتند.
سردسته آنها شخصی است به نام «غضنفر» که با نام مستعار «گضنفر» مبادرت به توزیع و فروش پرتقال‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی میکرد. بنا به گزارش رسیده از محل اختفای متهم تعداد دویست و چهل و سه قبضه پرتقال‌ و مقادر معتنابهی پوست پرتقال و هسته‌های آنها کشف و ضبط و ضمیمه پرونده متهم گردید و برای بررسی کارشناسی بیشتر٬ یکی از ماموران تیم عملیاتی پرتقال‌ها را برداشت و به منزل خود برد تا بدهد بچه‌هایش بخورند و نتیجه را به مقامات دی‌ربط منعکس نمایند.
لازم به ذکر است که فیلم اعترافات متهم امشب از شبکه اول پخش خواهد گردید ولی جهت اطلاع شما گزیده‌ای از آنرا برایتان پیاده کرده‌ایم که ملاحظه میفرمایید:

برادر بازچو - آیا شما اعتراف می‌کنید که هدف‌تان از توزیع این پرتقال‌ها اشاعه فرهنگ غربی و سکولاریسم و ترویج لیبرالیسم بوده که منجر به تشویش اذهان عمومی و تلاش برای براندازی نرم بوده؟

غضنفر- والا حاج آقا ما گه خوردیم. غلط کردیم. این دفعه آخرمان بود که بدون مجوز ارشاد اقدام به فروش پرتقال کردیم. شما به بزرگی خودتان ببخشید.

برادر بازجو- پس قبول دارید که پرتقال‌ها به منظور اختلال در برنامه‌های هسته‌ای نظام مقدس بوده و ضمنا میخواستید به مقاومت برادران حماس در غزه لطمه بزنید.

غضنفر- حاج آقا به جان بچه‌ام من فقط دو سه تا از اون‌ها را خوردم. خیلی شیرین بود. هسته‌اش را هم کاری نداشتم٬ تف کردم بیرون. غزه مزه هم من بیلمیرم!

برادر بازجو- خفه شو. چطور جرات میکنی به آرمان برادران فلسطین در غزه توهین کنی؟

غضنفر- جاج آقا. حالا شما بزرگواری کنید و ول‌مون کنید. قول میدم هیچوقت نروم توی کار پرتقال فروشی. از این به بعد بجای پرتقال سیب زمینی می‌آورم و میفروشم. خوب شد؟

برادر بازجو- احمق! سیب زمینی که مجانی توزیع میشه. آیا می‌خواهی سیاست انتخاباتی رئیس جمهور محبوب را مختل کنی؟ از کجا دستور میگیری؟ کدام وبلاگ را میخوانی؟ اسم فیلتر شکنی که استفاده می‌کنی چیه؟

غضنفر- لااله الا الله. عجب جایی گیر کرده‌ایم ها. توی این مملکت همه چیزش سیاسی‌ عبادیه. از سیب زمینی‌اش بگیر تا پرتقال و نارنگی و هویج و بادمجان و زرشک!

برادر بازجو- حالا به امام توهین می‌کنی؟ با کی بودی زرشک؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا