۱۳۸۸/۰۲/۲۲

دستیابی به فن‌آوری «جی‌ پی اس»:


امروز برای من اتفاق مهمی افتاد که میتوان آنرا نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استکبار جهانی و قدرت‌های زورگو قلمداد کرد. امروز بحمدلله ما موفق شدیم در ادامه موفقیت‌های قیلی که به قله‌های رفیع علم و تکنولوژی و پیشرفت و رفاه رسیده بودیم٬ بار دیگر موفق شدیم علی‌رغم کارشکنی‌های جامعه بین‌المللی و تحریم‌های اقتصادی و قطعنامه‌های پی در پی شورای امنیت٬ با پرداخت فقط سیصد دلار ناقابل٬ به فن‌آوری پیچیده و حیاتی «جی پی اس» دست یابیم و از نظر پرسیدن آدرس خودکفا شویم.

اگر تا بحال از چی پی اس استفاده نکرده‌اید فقط بدانید که نصف عمر شما بیهوده تلف شده. اصولا چی پی اس حلال همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و حتی سیاسی ماست و تا زمانی که ما خودمان را به این فن‌آوری مجهز نکنیم٬ خبری از پیشرفت و ترقی و رفاه نیست. همه ما باید توی ماشین‌مان لااقل دو سه تا دستگاه جی پی اس داشته باشیم.
آقاجان! از امروز هرکس جی پی اس ندارد٬ دیگر با من حرف نزند. خواندن این وبلاگ برای کسانی که به جی پی اس اعتقاد قلبی و عملی ندارند حرام است و من شیرم را حلال نمی‌کنم اگر تابحال برای خودتان جی پی اس نخریده‌اید.
جی پی اس در صدر اسلام هم بوده و روایات و احادیث بیشماری در این باره در کتابهای فقهی هست که لابد شما از آنها اطلاع دارید.
انصافا این جی پی اس عجب چیزیه به جان شما. من خودم شخصا آنرا امتحان کردم و به معجزات الهی و عالم غیب ایمان آوردم. امروز من رفتم منزل «شهناز خانم» برای یک امر خیر. آدرس‌اش را وارد این سیستم کردم و با ماشین راه افتادم. این جی پی اس بدون اینکه تابحال شهناز خانم را ملاقات کرده باشد و او را بشناسد یکراست ما را از کوچه پس کوچه‌های تورنتو صاف برد جلو در منزل شهناز خانم!
خلاصه این چیزها را گفتم که شما موقع انتخاب کاندیدای مورد نظر برای انتخابات ریاست جمهوری٬ دستیابی به فن آوری جی پی اس را مدنظر داشته باشید و همینطوری الکی به کسی رای ندهید. مطالبات‌تان باید بر مبنای فن‌آوری جی پی اس باشد.
موفق باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا