۱۳۸۸/۰۳/۰۱

«تحریمی‌ها» دستگیر شدند:


با این جو تبلیغاتی که علاقه‌مندان به شرکت در انتخابات علیه تحریمی‌ها راه انداخته‌اند می‌ترسم همین روزها افرادی مثل من که اعتقادی به این نظام و نمایش‌های انتخاباتی‌اش ندارند از سوی این دوستان تحت تعقیب قرار بگیرند به جرم رابطه با عوامل احمدی‌نژاد و تشویش اذهان عمومی رای دهندگان و تضعیف نظام نهضت سبز رنگ اصلاحات و جاسوسی برای عوامل اصولگرایان شرق و غرب به رهبری امریکا و اسرائیل و ممانعت از پیشرفت و آبادانی کشور و توسعه دمکراسی و حقوق مدنی مردم ایران و بقیه چیزها. کاری که از نهضت مشروطیت تاکنون دنباله داشته و هنوز به نتیجه نرسیده است.

ای بابا! یکی بیاید شناسنامه ما را بگیرید و برود به جای ما در این حرکت آگاهانه تاریخی ملت ایران رای بدهد و شناسنامه ما را مزین به مهر انتخابات جمهوری اسلامی کند و خلاص! یک رای دادن که این همه گرد و خاک به پا کردن ندارد.

بالاخره داشتن یک مهر توی شناسنامه‌مان شاید بدرد بخورد. لااقل خوبی‌اش این است که اگر توی چهار ساله آینده وضعیت مردم بدتر از وضع موجود شد (که قطعا هم چنین خواهد بود٬) می‌توانیم از شناسنامه‌مان فتوکپی بگیریم و در همه جا پخش کنیم و ثابت کنیم که تقصیر ما تحریمی‌ها نبود. ما هم مثل شما رای دادیم ولی وضع و اوضاع خوب نشد.
اصلا طبیعت این نظام٬ وخیم‌تر شدن اوضاع وشرایط زندگی است. سی سال همه جوره اش را امتحان کردیم خبری نشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا