۱۳۸۸/۰۴/۰۴

ورود به فاز عملیاتی مبارزه با استبداد


خوشبختانه در طول هفته گذشته همه رسانه‌های خارجی صدای آزادیخواهی مردم ایران را بخوبی پوشش دادند. تفسیرهای خبری و گزارش‌های تخلیلی همه همسو با مردم بود. در طول سی سال گذشته هیچگاه نظام جمهوری اسلامی اینگونه منفور افکار عمومی نشده بود. امروزه همه‌جا صحبت از مظلومیت مردم ایران است و همه به این نتیجه رسیده‌اند که این رزیم یک نظام دیکتاتوری ضد مردمی است.
بنابراین فاز اول تلاشهای مردم ایران به نتیجه رسیده و صدای آزادیخواهی آنها در گوشه گوشه دنیا شنیده شد و مورد حمایت افکار عمومی قرار گرفت.

از این مرحله به بعد٬ مبارزات بطور طبیعی وارد فاز عملیاتی خواهد شد. در این مرحله مردم بمرور زمان راههای عملی مقابله با زور و ارعاب را پیدا خواهند کرد. اگر مردم ببینند حکومت جلوی تظاهرات اعتراض آمیز آنها را می‌گیرد بطور طبیعی می‌روند دنبال راههای دیگر. مطمئن باشید مردم داخل خوب بلدند چگونه هم مراقب جان و سلامتی خود باشند و هم در عین حال به این حکومت ضربه بزنند. بنابراین خیال ما از این قسمت راحت است اما آنچه که ما ایرانیان خارج از کشور می‌توانیم انجام دهیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بنظر من از این به بعد برپایی تظاهرات در خارج کشور کارآیی خود را از دست میدهد. تا بحال هدف ما از تظاهرات و گردهمایی٬ جلب توجه محافل بین المللی بود و رساندن صدای مردم ایران زمین که خوشبختانه بخوبی انجام شد.
امروزه ما در خارج کشور باید کارهای دیگری را پیگیری کنیم که راه را برای تلاشهای مردم داخل کشور هموار کند.مثلا:

۱- پیگیری شکایت از علی خامنه‌ای بعنوان مسئول مستقیم کشتار مردم بی‌دفاع.
۲- فشار به سازمان‌های حقوق بشر مبنی بر تصویب قطعنامه‌هایی علیه ایران و تحریم سیاسی و اقتصادی این رژیم
۳-اعتراض به شرکتهایی که با ارسال کالا و تجهیزات آنها باعث تقویت این رژیم میشود. مثلا اعتراض به شرکت‌های مخابراتی و کامپیوتری که تکنولوژی اعمال سانسور سایت‌های اینترنتی را برای این رژیم مهیا کرده‌اند.
ویا اعتراض به شرکت‌هایی که اجازه میدهند کانال‌های تلویزیونی جمهوری اسلامی از ماهواره‌های آنها پخش شود. مثل پرس تی‌وی و شبکه خبر و غیره.
۴- هک کردن سایت‌های دروغ‌پراکنی وابسته به رژیم
واقعا باید سوسول بازی را کنار بگذاریم و این کار را جدی بگیریم. بعضی از این سایت‌ها شورش را درآورده‌اند و علنا به کشته‌شده‌های مردم توهین میکنند.
الان وقت روشنفکر بازی درآوردن نیست. الان وقت جنگ است. جنگ با رژیمی که به هیچکدام از ما رحم نکرد.
۵- اجازه ندهیم هیچکدام از مسولین و وابستگان مهم جمهوری اسلامی در سفرهای خارج کشور٬ براحتی تردد کنند. به دعوت کنندگان آنها اعتراض کنیم و عرصه را برآنها تنگ کنیم.

اگر مورد دیگری هم به ذهن شما میرسد به این لیست اضافه کنید. مهم آن است که همه ما تصمیم جدی بگیریم از هر طریق که میتوانیم به این نظام ضد مردمی ضربه بزنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا