۱۳۸۸/۰۴/۰۱

بدترین موقع برای حمله اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای


مطمئن هستم مطالب این وبلاگ را در اسرائیل نیز دنبال میکنند. بنابر این بخودم اجازه دادم آنچه که در دل دارم به زبان آورم.
خواهش من ٬ بعنوان یک فرد ایرانی میهن پرست که جز این وبلاگ تریبونی ندارد ٬ این است که صدای مرا به گوش مسئولین نظامی و سیاسی اسرائیل برسانید.

آقایان و خانم‌های محترم
مردم ستمدیده ایران در طول سی سال حاکمیت جمهوری اسلامی٬ هرگاه درصدد گرفتن مطالبات و حقوق مدنی خود برآمدند٬ بلادرنگ به بهانه خطر دشمن‌های خارجی سرکوب شدند و راه را برای تداوم نظام استبداد باز گذاشتند. زمانی به بهانه ترس از گروههای سیاسی تجزیه طلب ٬ زمانی بخاطر ترس از حمله شوروی٬ مدتی هم بخاطر جنگ با عراق و حملات صدام٬ و سالیانی هم بخاطر ترس از حضور ناوگان های امریکا٬ صدای مردم میهن دوست ایران را خفه کردند.

اینک که جوانان دلیر ایران زمین به پا خواسته‌اند تا بساط نظام جهل و خرافه و دروغ را از بیخ برکنند٬ بلندگوهای دروغ پرداز رژیم سعی دارند این حرکت ناب مردمی را وابسته به عوامل و کشورهای خارجی جلوه دهند. غافل از اینکه این بار مردم فریب این ترفند پوسیده را نمی‌خورند و مصمم‌تر از قبل به راه خود ادامه خواهند داد.

اما نکته‌ای که باعث نگرانی است احتمال حمله هواپیماهای اسرائیلی به تاسیسات هسته‌ای و موشکی ایران است. اگر طی هفته‌های آینده چنین اقدامی صورت گیرد٬ لطمه سختی به جنبش آزادیخواهی مردم وارد خواهد شد. زیرا رژیم سعی میکند به بهانه دفع خطر خارجی٬ از تسلیم شدن در برابر خواست مردم سرباز زند و همچنان فضای امنیتی و جنگی را برای تداوم بقای خود تشدید کند.

همدردی و ابراز همبستگی همه کشورها با مردم تحت ستم ایران قابل تقدیر و قدردانی است و ما ایرانی‌ها در طول تاریخ نشان داده‌ایم که مردمی صلح‌جو و متمدن هستیم و حساب ما از حکومت و دولت متحجرمان جداست.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا