۱۳۸۸/۰۴/۱۰

نامه رئیس جمهور نامشروع به مقام عظمای پشمکی:

پشمکی‌جون! آخه این هم کار بود تو با ما کردی؟ دیدی چطوری ما را نامشروع کردی؟ پاک آبرویمان رفت. هرجا میروم میگویند دولت تو نامشروع است. با این وضعیت دیگر همه سفرهای خارجی‌مان میرود روی هوا.
دیگر جرات نداریم جایی برویم و سخنرانی بکنیم. همین امروز سفرمان را به لیبی کنسل کردیم چون شنیده‌بودیم قرار است هنگام سخنرانی ما همه سران کشورهای شرکت کننده در کنفرانس بلند شوند و جلسه را به بهانه دستشویی رفتن ترک کنند.
آخه این چه وضعیتی است که تو برای ما درست کردی؟ حالا با این وضعیت چطوری حتی به سفرهای استانی برویم؟ می‌ترسم همین مردمی که به آنها مجوز راهپیمایی مسالمت‌آمیز ندادیم به بهانه استقبال از ما بریزند توی خیابان و شعار مرگ بر دیکتاتور بدهند.

همش تقصیر خودم است که عقلم را دادم دست اون جنتی موش مرده که هی میگفت تو فقط کاندیدا بشو و کاری به بقیه کارها نداشته باش ما خودمان ترتیب همه صندوق‌ها را میدهیم. مرده شور نحوه تقلب کردن‌تان را ببرد. لااقل نکرده برگه‌های رای را تا کند و به داخل صندوق‌ها بیاندازد. از همه بدتر اینکه همه را هم با یک خودکار و با یک دستخط نوشته. کاش بعضی از آنها را لااقل با دست چپ می‌نوشت که اینقدر تابلو نباشند.

بدبختی و مصیبت که یکی دو تا نیست. الان دو هفته‌است که از شهرستان‌ها و روستاهای اطراف بسیجی آورده‌ایم و به آنها لباس نظامی داده‌ایم تا توی خیابان‌ها باشند و مردم را سرکوب کنند. آنها آب میخواهند غذا میخواهند محل خواب میخواهند. هزار کوفت و زهر مار دیگر میخواهند. برای دولت روزی دویست سیصدهزار تومان خرج هریک از اینها میشود.ما که اینقدر پول نداریم. خزانه خالی شده. نمی‌دانیم چه خاکی سر خودمان بریزیم.

از دست این مردم خسته شده ام. دیگه هم دست بردار نیستند. شبها که می‌روند بالای پشت بامها و شعار میدهند. توی روز هم هرجا که بتوانند یواشکی اعتراض میکنند و در میروند. اینجور که پیش میرود بعد از پایان هر مسابقه فوتبال (ولو مسابقه بین دو تیم دسته چندم بوندس لیگا هم باشد) مردم به خیابان‌ها خواهند ریخت. اگر تیم مورد نظرشان ببرد به خیابان میریزند و شادی میکنند و اگر هم ببازد عصبانی میشوند و به خیابانها میریزند و شعار میدهند. اگر هم دو تیم مساوی کنند باز هم میریزند خیابان و به رهبری فحش میدهند.
آخر این چه وضعیتی است شما برای ما درست کردید؟ اصلا ما نیستیم. خودتان به آقا مجتبی بگویید زحمت رئیس جمهور نامشروع بودن را خودش بکشد.
بگذارید ما برویم مدیریت جهان را بکنیم. رئیس جمهور بودن توی این مملکت کار ما نیست.
ما که رفتیم. پشمکی جون! یک فکری برای خودت بکن قبل از اینکه سفارت روسیه تعطیل شود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا