۱۳۸۸/۰۴/۱۳

هموطن! امسال نرو ایران چون ممکن است به قتل ندا آقا سلطان اعتراف کنی

قابل توجه آن دسته از هموطنان عزیزی که دارای تابعیت دوگانه هستند و قصد سفر به ایران را دارند٬ عرض میکنم ممکن است به محض ورودتان به ایران٬ شما را به بهانه‌های الکی دستگیر کنند و به عبارت صحیح‌تر گروگان بگیرند. مهم نیست شما یک آدم سیاسی باشید یا نباشید. معروف باشید یا گمنام. همراه خانواده باشید یا تنها. خوشگل و خوش تیپ باشید یا شلخته و حزب اللهی. زن باشید یا مرد. پیر باشید یا جوان. همین‌که شما پاسپورت یک کشور خارجی را داشته باشید بهترین دلیل برای گیر افتادن شماست. الان این نظام به وجود چنین افرادی نیاز دارد.

برای درک این موقعیت لازم نیست حتما به منابع سری و پشت پرده دسترسی داشته باشیم. با مرور وقایع اخیر میتوان به این نتیجه رسید که احتمال گیر افتادن اتباع کشورهای اروپایی در این روزها بسیار زیاد است.

ماجرا از آنجا آغاز شد که دولت انگلیس مبلغ یک میلیارد پوند (معادل یک میلیارد و ششصد میلیون دلار) ایران را که ظاهرا در حساب مجتبی خامنه‌ای بوده ضبط کرد. متعاقب این کار خامنه‌ای حسابی عصبانی شد و در نمازجمعه دولت انگلیس را یک دولت «خبیث» نام برد و ادعا کرد که دولت انگلیس مردم ایران را علیه نظام مقدس تحریک کرده است و سپس عده‌ای از بسیجی‌ها را فرستاد جلوی سفارت انگلیس عربده بکشند و سیاست های استکباری این کشور را محکوم کنند.
با بالا کشیده شدن منازعات و جنگ لفظی بین دو کشور مقام‌های حکومت اسلامی که دست‌شان به جای دیگری نمی‌رسید در یک اقدام مسخره٬ تمام کارکنان ایرانی‌تبار سفارت انگلیس در تهران را دستگیر کردند و ظاهرا میخواهند از طریق محاکمه کردن یکی دو نفر از آنها به دولت انگلیس فشار بیاورند تا پولها را آزاد کند. اما انگلیس نه تنها کوتاه نیامد بلکه بقیه کشورهای اروپایی را علیه ایران فراخواند.
وقتی که اتحادیه اروپا علیه ایران موضع گرفت٬ رژیم ایران در صدد راهی است که این موضع‌گیری‌ها را تلافی کند و لااقل کشورهای مقابل را وادار به عقب نشینی نماید.

این است که در این روزها بهترین طعمه برای این نظام٬ دستگیری اتباع کشورهای اروپایی و مخصوصا انگلیس است. این روزها هرکس با پاسپورت انگلیسی به ایران برود به جرم راه‌اندازی انقلاب مخملی دستگیر میشود و چند روز بعد نیز به قتل ندا آقا سلطان اعتراف خواهد کرد.
خلاصه از ما گفتن بود. قید رفتن به ایران را تا اطلاع ثانوی بزنید. الان خامنه‌ای بدجوری عصبانی است. هر لحظه ممکن است پاچه شما را بگیرد. مواظب باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا