۱۳۸۸/۰۵/۰۳

چشم به راه شنیدن یک خبر خوب :


این روزها وقتی وارد اینترنت میشوم اول میروم سراغ سایت‌های خبری. با حرص و ولع آخرین تحولات ایران را مرور می‌کنم. اما هیچکدام عطش نهفته‌ام را سیراب نمیکند. در واقع منتظر یک خبر تکان دهنده خوب هستم. منتظر خبری که از ته دل خوشحالم کند. اما نمیدانم آن خبر چیست ولی میدانم هست و قرار است بیاید. خیلی دوست دارم همین حالا که شما دارید این جملات را میخوانید این خبر در راه باشد و بزودی در خروجی خبرگزاریهای معتبر قرار بگیرد.
قبل از رسیدن آن خبر خوش میتوان آنرا حدس زد.
شاید خیلی از ما منتظر شنیدن خبر کودتای نظامی توسط بدنه سالم سپاه یا ارتش علیه ولی فقیه و باند جنایتکارش باشیم . یا مثلا ممکن است در روزهای آینده این خبر را بخوانیم:
« علی خامنه‌ای٬ دیکتاتوری که بیست سال بر این کشور حکومت کرد در اثر بمباران هواپیماهای اسرائیلی به درک واصل شد.»

نه! شاید اینطوری خوب نباشد. شاید بهتر باشد سقوط دیکتاتور توسط خودمان باشد. مثلا بهتر است در روزهای آینده چنین خبری را بخوانیم و یا بشنویم:

«یک فروند هواپیمای توپولوف شب گذشته در حوالی تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند. لازم به یادآوری است که مقام معظم رهبری و محمود احمدی‌نژاد نیز جزو سرنشینان این هواپیما بودند. در پی سقوط این هواپیما٬ اوضاع کشور بشدت متشنج گردید و سازمان‌های دولتی و صدا و سیما به تصرف مردم درآمد. همچنین گزارش میرسد مردم حسین شریعتمداری را در برابر ساختمان کیهان از تیر چراغ برق آویزان کرده‌اند.»

نه! این هم خوب نیست. خیلی هالیوودی است. بهتر است آن خبر تکان‌دهنده اینطوری باشد:
« در اثر اعتراضات مسالمت ‌آمیز مردم٬ مقام معظم رهبری از قدرت کناره‌گیری کرد و ضمن پوزش از مردم بخاطر تقلب در انتخابات و دستور سرکوب مردم در تظاهرات خیابانی اماده انتقال قدرت به مردم شد»
نه خیر! این که خیلی سوسولی شد! بهتر است قضایا طوری تمام شود که نه خیلی خشونت آمیز باشد و نه خیلی سوسولی و دور از واقعیت. مثلا جقدر خوب میشود اگر نیروهای این رژیم این روزها یک اشتباه استراتژیکی در منطقه بکنند. مثلا :

« نیروی دریایی حکومت ایران به یک ناوچه نیروی دریایی امریکا که در آبهای آزاد خلیج فارس مشغول گشت زنی بود آتش گشودند گه در این حادثه از دماغ یکی از سربازان امریکایی خون آمد!»
آنوقت بدون اینکه ما زحمتی بکشیم٬ امریکایی‌ها مجبورند بزنند دهان این نظام را سرویس کنند!
نه این هم شد مرده‌خوری!

پس آن خبر خوب چی میتواند باشد؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا