۱۳۸۸/۰۴/۱۱

گزارشی از عملکرد انقلابی اینجانب در روزهای اخیر:

نظر به اینکه هریک از ما وظیفه داریم برای حمایت از اعتراضات مردم مظلوم ایران کارهایی انجام بدهیم٬ من نیز به میزان توانایی و امکانات خود کارهایی انجام داده‌ام که مشروح آنرا باستحضار شما امت همیشه در صحنه میرسانم:

الف- شاخص تولید مطالب وبلاگی
همانطور که در نموداری که بعدا خدمتتان تقدیم خواهد شد می‌بینید شاخص تولید ناخالص وبلاگی ما در این دوره چند برابر دولت‌های قبلی بوده بطوریکه بعضی روزها که خیلی هیجان‌انگیز شده بودیم چند مطلب پیاپی در یکروز نوشته‌ایم که در تاریخ صدسال اخیر بی سابقه بوده است و بحمدلله ما دراین زمینه به حدخودکفایی رسیده‌ایم و حرف اول را در منطقه میزنیم.
الان یک نگاهی به شماره‌انداز وبلاگ ما بیندازید ببینید چگونه ما از روزانه پانصد نفر خواننده در ظرف مدت کوتاه به چهارهزار و پانصد نیز رساندیم و قرار است این آمار را برسانیم به جایی که شمارندها بترکند. همه اینها نشانگر مدیریت علمی و کارآمد در این وبلاگ است.

ب- شرکت در تظاهرات و راهپیمایی‌ها
از زمانی که اینجانب در تظاهرات و راهپیمایی‌های اعتراضی مردم شرکت کرده‌ام اینگونه مراسم با استقبال پرشکوه مردم مواجه شده. شما گردهمایی‌های قبلی ایرانی‌ها در خارج کشور را مقایسه کنید با تظاهرات چند روز گذشته. واقعا توی این زمینه هم پیشرفت چشمگیری داشتیم.

ج- دیپلماسی فعال خارجی
من به چند نفر از اعضای پارلمان کانادا زنگ زدم و آنها را در جریان وحشیانه کودتاچیان علیه مردم بی‌دفاع ایران گذاشتم و از آنها خواستم به دولت کانادا تذکر دهند که مبادا با این دولت همکاری کنند والا من میدانم و اونها!
بغیر از این با چند نفر از خواهران خارجی از ملیت های مختلف که در خیابان با آنها آشنا شدم وارد رایزنی و مذاکره پشت درهای بسته شدم که دارد به جاهای خوبی میرسد.

د- افزایش خلاقیت و ابتکار و نوآوری
همانگونه که شاهدید برای اولین بار طرح شکایت از علی خامنه‌ای توسط اینجانب مطرح شد. البته این نوآوری و ابتکار در اداره ثبت اختراعات به نام اینجانب به ثبت رسیده و مدارک آن نیز موجود است. اما بهرحال دوستان دیگری هم بعدا روی این طرح کار کردند و آنرا تکمیل کردند که از همه آنها باید تشکر کرد.
البته من دارم پول‌هایم را جمع میکنم تا هر وقت زیاد شد بروم جلوی دادگاه لاهه و آنجا بدهم آن پیرمردهای بازنشسته که جلوی ساختمان دادگاه نشسته‌اند برایم یک شکوائیه بنویسند تا بطور رسمی و واقعی برای خامنه‌ای پرونده تشکیل شود.

هه- نافرمانی‌های مدنی
در راستای اعتقاد به شروع و گسترش نافرمانی‌های مدنی اینجانب تصمیم گرفتم پول قبض آب و برق و تلفن و موبایل و غیره را ندهم. اگر پرسیدند چرا نمیدهی میگویم من در حال نافرمانی مدنی برای حمایت از هموطنانم در ایران هستم. به ما گفته اند نافرمانی کنید تا دولت کودتا سقوط کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا