۱۳۸۸/۰۵/۱۲

جانورشناسی مراسم تنفیذ:

جانورانی که در مراسم امروز تنفیذ ا.ن. شرکت کرده بودند خارج از سه دسته یا گروه نبودند:

۱-گرگها: اینها کسانی بودند که دست‌شان توی تقلب در انتخابات و سرکوبهای بعد از آن بوده و در واقع عاملین اصلی کودتا هستند مثل خامنه‌ای٬ جنتی٬ یزدی٬ گروهبان گارسیا٬ حسین بی‌شریعتمداری و فرماندهان سپاه و وزیر کشور و غیره.
خب. حضور آنها در این مراسم یک امر طبیعی بود. بالاخره اینها در انتخابات تقلب کرده بودند و خودشان هم باید بیایند و بقیه کارشان را تکمیل کنند.

۲- گروه گوسفندها: این گروه یک مشت هالو هستند که تنها دلیل حضورشان را در این مراسم جلوگیری از تضعیف نظام میدانند مثل لاریجانی و شاهرودی و قالیباف و غیره. اینها مثل یک بره در مقابل چنگال گرگها آماده تسلیم‌اند.

۳- گروه لاشخورها و کرکس‌ها: کسانی مثل محسن رضایی که از هر طریق میخواهند به پست و مقام برسند. اینها تعدادشان بیشتر از دو گروه فوق است. نگاهی به عکسها بیاندازید بخوبی متوجه می شوید. اینها فقط آمده بودند که اسمشان توی لیست دست‌مال بدستهای بیت رهبری نوشته شود.
ای خاک بر سر این جور انسان‌نماهای پست و بی‌خاصیت!

۴- گروه پرندگان و چرندگان: تعدادی از نمایندگان سفارت‌خانه‌های کشورهای افریقایی و عرب که فقط بخاطر بعضی از ملاحظات فی‌مابین در این مراسم حاضر شده بودند. کاری هم نداشتند که احمدی‌نژاد باشد یا هر خر دیگری.

آقا جان! من علت حضور همه را فهمیدم الا دلیل حضور یکنفر را.
آخه یکی به من بگه این «واحدی» مجری تلویزیون که سابقا برنامه «صبح بخیرایران» را اجرا میکرد توی مراسم تنفیذ چیکار میکرد؟؟!
یکی نیست بپرسد تو از رجال سیاسی مملکتی؟ از مقامات لشگری هستی؟ از مسئولین سابق نظام هستی؟ رئیس صدا و سیما هستی و یا بوده‌ای؟ آخه تو این وسط چیکاره‌ای که مثل یک پشگل افتاده‌ای توی یک مشت تپاله؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا