۱۳۸۸/۰۶/۰۴

آخ جان! تجاوز شده ولی دخول نشده!

ما رو باش! خیال میکردیم حالا که تجاوزات جنسی در بازداشتگاهها محرز شده و حجت الاسلام خامنه‌ای هم آنرا اعتراف کرده٬ از فردا همه مامورین و بازجویان متخلف را می‌گیرند و چوب توی آستین‌شان میکنند.
زهی خیال باطل! اصلا از این خبرها نیست. الان بین علما اختلاف هست مبنی بر اینکه اولا باید معلوم شود تا کجا دخول شده؟ آیا تا ختنه‌گاه بوده و یا تا دسته؟ ثانیا آیا تجاوزگزار به قصد قربت این عمل را بجا آورده و یا همینطوری بخاطر سرگرمی و مزاح؟ ثالثا آیا موقع ارتکاب عمل منافی عفت تجاوز جنسی٬ چهار عادل آن صحنه را شاهد بودند و یا آنها هم توی صف بوده‌اند تا نوبت‌شان برسد؟
از همه مهمتر اینکه اگر تجاوز جنسی بوسیله شیشه نوشابه شده صورت گرفته باشد حکم شرعی‌اش چگونه است؟ آیا نوشابه استعمال شده کوکاکولا بوده یا کانادادرای؟
آیا سرپوش فلزی نوشابه را درآورده بودند و یا همینطوری فرو کرده‌اند؟
آیا محتویات نوشابه را قبل از اینکه شیشه‌اش را به کسی استعمال کنند نوشیده بودند و یا بعد از عمل اینکار را کرده‌اند؟

تازه٬ با فرض اثبات همه اینها٬ گناه انجام شده متوجه «شخص شیشه نوشابه» است و غسل بر او واجب میشود و نه بر صاحب شیشه!
همانطور که ملاحظه میفرمایید خوشبختانه باب دبه درآوردن در فقه شیعه بسیار باز و گسترده است و همانطور که در جریان فجایع ۱۸ تیر چند سال قبل٬ همه تخلفات به گم شدن یک دستگاه ریش تراش در خوابگاه دانشجویان ختم شد٬ این بار هم همه تقصیرات به کارخانه نوشابه سازی پارسی کولا ختم خواهد شد که چرا سایز شیشه‌هایش را اینقدر غیر استاندارد درست کرده که ماتحت بچه‌های مردم را پاره میکند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا