۱۳۸۸/۰۶/۱۸

خبر دست اول:


این ایمیل را یک ناشناس برای من فرستاده که با کمی تغییر و اصلاح آنرا میخوانید.
لازم به ذکر است که اگرچه اینگونه اخباراصولا بدلیل اینکه از منبع مشخصی نرسیده قابل استناد نیست ولی خواندنش بهتر از نخواندن آن است و شاید با دیگر شواهد موجور تطبیق کند. ضمن اینکه اگر یادتان باشد قبل از انتخابات همین شخص ناشناس ایمیلی فرستاده بود که برنامه‌ایتدوین شده برای دخالت سپاه در انتخابات که بعدا دیدیم درست از آب درآمد.

حالا برویم سراغ متن خبر:

«بنا بر اطلاع رسیده از طریق یکی از فرماندهان سابق سپاه٬ و از مشاورین نظامی شورای امنیت ملی در وقایع اخیر شخص خامنه‌ای بعد از انجام نماز جمعه معروف و تهدید مردم به منع تظاهرات خیابانی٬ شخصا فرماندهی عملیات سرکوب مردم را بعهده گرفت و همان شب همه فرماندهان مرتبط را در قرارگاه ثارالله جمع کرد و برای آنها سخنرانی نمود. او گفت اطلاع دقیقی دارد مبنی بر اینکه اینها فتنه امریکا و انگلیس است و اگر ما با شدت با این فتنه برخورد کنیم و توطئه دشمن را در نطفه خفه کنیم انقلاب را برای سالها بیمه کرده‌ایم و لذا بهیجوجه ترحم نکنید و با عوامل دشمن بشدت برخورد کنید. ممکن است در این بین عده‌ای هم از بین بروند ولی در عوض پایه‌های نظام مستحکم میشود.
خامنه‌ای همچنین به آنها گفت از این تاریخ شخصا خود فرماندهی عملیات را بعهده میگیرد و دستورات لازم را به هریک از یگان‌های عملیاتی صادر خواهد کرد.
بهمین جهت بود که در روز تاریخی ۲۵ خرداد که میلیونها نفر از مردم به خیابانها ریختند خامنه‌ای توسط یک فروند هلی‌کوپتر از فراز جمعیت عبور میکرد و همه وقایع را زیر نظر داشت. میگویند آنروز او از حضور آن جمعیت چند میلیونی مردم بسیار عصبانی و خشمگین شده بود و بهمین خاطر عصر همان روز دستور داد لیستی تهیه کنند از افرادی که باید بلافاصله دستگیر شوند.
ظاهرا در راس آن لیست اسامی هاشمی رفسنجانی٬ خاتمی و کروبی و موسوی نیز بوده‌اند که خامنه‌ای آنها را خط میزند و میگوید باید برای دستگیری اینها زمینه سازی کرد.

جالب این است که از زمان دستگیری معترضین٬ خامنه‌ای مرتب به بازداشتگاههای قصر فیروزه و کهریزک سرکشی میکرد و دستورات لازم را به آنها میداد. خامنه‌ای اطلاع دقیقی از آنچه که در این بازداشتگاهها می‌افتاد داشت و بهمین خاطر وقتی خبر کشته شدن چندین نفر از زندانی‌ها به بیرون درز کرد در یک اقدام تبلیغاتی دستور تعطیلی کهریزک را داد.
خامنه‌ای همچنین به آیت الله لاریجانی٬ رئیس قوه قضائیه گفته است که شما در قوه قضائیه مستقل هستید ولی فقط در اموری که مربوط به امنیت نظام است حق دخالت ندارید. این چیزها را شخصا مدیریت خواهم کرد! ...»


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا