۱۳۸۸/۰۶/۱۹

راهکارهای مقابله با راهپیمایی روز قدس:

رهبران حکومت اسلامی اگر عاقل بودند برای خارج شدن از بحران‌ فعلی بجای استفاده از مستشاران روسی می‌آمدند و با یک شرکت مشاور و خدمات مهندسی ایرانی قراردادی می‌نوشتند و از او می‌خواستند راهکارهای عبور از بحران را برایشان تدوین کنند. بالاخره هرچی باشد آنها چم و خم این مملکت را بهتر می شناسند.
مثلا من خودم حاضرم یک قرارداد مشاوره با این حکومت امضا کنم و در مورد پروژه مقابله با راهپیمایی روز قدس امسال به آنها مشاوره بدهم.
الان حکومت اسلامی مثل خر مانده توی گل و نمیداند با این روز قدس چکار کند. خودش را روزی صد بار لعنت میکند و میگوید آخر این چه غلطی بود که ما توی این سی سال گذشته میکردیم. اصلا به ما چه مربوط که در قدس چه میگذرد. چرا با دست خودمان کاری کردیم که امروز برایمان وبال گردن بشود. الان چطوری جلوی مردم را بگیریم؟ مردم به بهانه راهپیمایی روز قدس به خیابانها خواهند آمد تا به این نظام دهن کجی کنند.

خب. اینجاست که راهکارهای مهندسی و طرح‌ها و ایده‌های یک مهندس مشاوربا تجربه بدرد میخورد. راهکارهای من برای حل مشکل روز قدس بدین شرح است:
(البته من راضی نیستم این راهکارها را کپی بکنید و تحویل مقامات جمهوری اسلامی بدهید. من شیرم را حلال نمیکنم اگر ما را دور بزنید و خودتان بروید و با آنها قرارداد امضا کنید. لااقل اگر اینکار را میکنید کمیسیون ما فراموش نشود.)

۱- تا قبل از فرا رسیدن روز قدس اعلام کنیم که بدلیل انجام کارهای ساختمانی در بیت المقدس٬ آن مکان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و در نتیجه راهپیمایی روز قدس موکول میشود به روز ۲۲ بهمن که هردو را یکجا برگزار خواهیم کرد. تا آنروز هم خدا کریم است.

۲- صدا و سیما از همین لحظه شروع کند به تبلیغات فیلم‌های سینمایی دبش و سوپر که قرار است در روز جمعه برای اولین بار پخش شود. این باعث میشود مردم توی خانه‌هایشان بنشینند و به خیابانها نیایند.

۳- فورا چند تا از خواننده‌های قبل از انقلاب و مقیم لوس‌آنجلسی را دعوت کنند بیایند جزیره کیش کنسرت اجرا کنند. به مردم هم بگویند بلیط رفت و برگشت کنسرت مجانی است و به حساب مقام رهبری است.

۴- از امروز اعلام کنند که آبتنی در سواحل دریای خزر بصورت مختلط آزاد است و لخت شدن زن و مرد با اذن ولی فقیه حلال است. اینطوری همه مردم حمله میکنند به سمت شمال و تهران خالی میشود برای نیروهای حزب الله و بسیج که میتوانند با خیال آسوده مناسک سیاسی- عبادی روز قدس را بجا بیاورند.

۵- چند تا فلسطینی را بیاوریم توی تلویزیون و آنها اعتراف کنند که از چند سال پیش تاکنون از انگلیس خط میگرفته‌اند تا با اسرائیل مبارزه کنند و اصولا اختلاف بین اعراب با اسرائیل کار انگلیسها بوده است و ما بیخودی خودمان را قاطی این جریانات کرده‌ایم و برای آزاد شدن قدس الکی راهپیمایی کرده‌ایم.

۶- اگر هوای تهران را آلوده کنیم کسی از خانه‌اش بیرون نمی‌آید و در نتیجه راهپیمایی برگزار نمیشود. برای اینکار بهتر است همه تریلی‌ها و کامیون‌ها را مجبور کنیم بیایند وسط شهر و توی هر کدام یک بسیجی بگذاریم و بگوییم هیچ کاری نکن فقط از صبح تا شب پایت را کاملا بگذار روی گاز و دود تولید کن. خب. اگر موتور دیزل هم سوخت که سوخت. تقصیر صاحبش است. چشمش کور میخواست تریلی نخرد.

۷- مقام عظما بعنوان فصل الخطاب اعلام کند که عید فطر افتاده روی روز قدس و لذا راهپیمایی روز قدس مالیده میشود!
چه اشکالی دارد ماه رمضان بجای ۳۰ روز ۲۳ روز باشد؟ در اسلام هرکاری شدنی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا