۱۳۸۸/۰۶/۲۷

ملت ایران! امروز نشان دادید که اقتدار نظام یعنی کشک!



آفرین بر عزت و پایمردی شما.
خسته نباشید. امروز ته مانده آبروی دیکتاتور را بردید و همه تلاشهای و ترفندهای سه ماهه اخیر آنها را نقش برآب کردید و نشان دادید دیگر نه از تهدید مزدوران سپاهی واهمه دارید و نه به توپ و تشرهای مقام عظما اعتنایی می‌کنید. فصل الخطاب شما هستید نه یک موجود عقده ای بیسواد و مستبد. امروز نشان دادید که اقتدار نظام یعنی کشک!
شما نشان دادید که شکنجه‌ها و بازداشت‌ها و اعترافات ساختگی همه تف سربالایی بوده که به صورت نظام برگشته و دستگاه دروغ ‌پراکنی صدا و سیما و کیهان و دجال نیوز و لجن نیوز نتوانستند کوچکترین خللی در عزم و تصمیم شما ایجاد کنند.
امروز نظام استبدادی ولایت فقیه نهایت سعی و تلاش خود را کرد تا با نشان دادن تصاویر چهره چند بسیجی و سپاهی و حزب اللهی که با اتوبوس به مرکز شهر آورده بودند٬ حضور میلیونی شما را مخفی کند اما تمام خبرگزاریهای مهم دنیا فریاد مرگ بر دیکتاتور شما را در سراسر جهان منعکس کردند.
این نظام از بین رفت. باور کنید دیگر جمهوری اسلامی وجود ندارد. آنچه که باقی مانده فقط تفاله های آن سیستم معیوب هستند که دارند تلاش مذبوحانه ای میکنند تا چند روزی بیشتر بر مسند قدرت بمانند و الا خودشان هم فهمیده اند که این مردم در مقابل آنها هستند.

حالا نوبت ایرانیان مقیم خارج کشور است تا با اعتراض یکپارچه نشان دهند که احمدی‌نژاد حق ندارد بعنوان نماینده مردم ایران در سازمان ملل حضور یابد و باید این سفرش را برای او و مقام عظما تبدیل به مایه سرافکندگی و رسوایی کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا