۱۳۸۸/۰۷/۰۳

در هتل کنتینانتال نیویورک چه میگذرد؟(۱)


هتل کنتینانتال یکی از هتل‌های بزرگ و شیک نیویورک است که این روزها مقامات و دیپلماتهای زیادی را از کشورهای مختلف در خود جا داده است. در یکی از طبقات این هتل حدود هفتاد هشتاد سوئیت را اختصاص داده‌اند به هیئت جمهوری اسلامی. با هم برویم ببینیم آنجا چه خبر است:

اتاق محمود:
محمود با زیر شلواری راه راه و یک زیرپوش آستین حلقه‌ای نشسته‌است و دارد تلفنی با مقام عظما در تهران صحبت میکند و آخرین خبرهای موفقیت آمیز خود و هیئت همراه را به وی گزارش میدهد:
-... آقا نمیدونید چه صحنه جالبی بود. واقعا یک معجزه‌ای رخ داد. از لحظه‌ای که من رفتم پشت تریبون و همینکه بسم الله را گفتم و دعای فرج را شروع کردم یک باره تمام کافرین و ملحدینی که از کشورهای دیگر آمده بودند تبدیل شدند به صندلی!... باور کن راست میگم. همه‌شان تبدیل شدند به چوب و آهن و پلاستیک! تا آخر صحبت‌های ما همینطور بصورت صندلی باقی ماندند و پلک هم نزدند.
- احسنت احسنت. طیب‌الله انفاسکم!
- بعد از آنجا آمدیم بیرون. رفتیم دست به آب. البته از قبل فکر همه چیز را کرده بودیم. یک ماژیک کلفت توی جیبم قایم کرده بودم. آنرا درآوردم و روی دیوار دست به آب سازمان ملل با خط درشت نوشتم: مرگ بر اآمریکا! ای ملت آمریکا علیه استکبار جهانی و سرنگونی دولت غیرقانونی اوباما قیام کنید!
بعد کارمان را توی انجا کردیم و از لج ام سیفون را هم نکشیدم تا اعتراض خودمان را به امریکای جهانخوار اعلام کرده باشیم. البته جای شما خالی!
- احسنت.احسنت. طیب‌الله انفاسکم!
- بعد آمدیم توی هتل. توی راه دیدم اوه چه جمعیتی! تا چشم کار میکرد جمعیت سبزپوش توی خیابان‌ها جمع بودند و شعار میدادند. من خیلی تعجب کردم اینها را چطوری از تهران به اینجا آورده بودند. هنوز هم جلوی هتل هستند و دارند شعار میدهند «آشغال بیا بیرون».
- احسنت. احسنت. طیب‌الله انفاسکم!
- اما توی هتل هم ما بیکار نبودیم. چندین جلسه داشتیم با مستخدم‌ها و نظافتچی‌های هتل. البته بصورت تک تک. یعنی هروقت موقعیتی پیدا میکردیم با آنها وارد رایزنی می‌شدیم. آخه اینها با همه آدمهای کله گنده کشورهای دنیا ارتباط دارند. توی اتاق‌های آنها رفت و آمد دارند. برای آنها حوله و صابون و ملافه و دم‌پایی می‌برند. خلاصه اینها واسطه‌های خوبی هستند برای روابط بین الملل. دیروز یکی از آنها را به بهانه‌ای کشاندم توی اتاق خودم و یک بسته اسکناس صدلاری گذاشتم کف دستش و ازش خواستم برود اتاق مقامات دیگر کشورها و اخبار روابط غیراخلاقی سران آن کشورها را برایمان بیاورد.
ما باید بفهمیم توی داخل اتاق آنها چه میگذرد. ما این اطلاعات را لازم داریم تا زمانی که مدیریت جهان را بدست گرفتیم بدانیم چه کسانی مشکل اخلاقی دارند و چه کسانی ندارند. آنهایی را که روابط غیراخلاقی با خانم‌ها داشته‌اند را از پست ریاست جمهوری و نخست وزیری آن کشورها خلع می‌کنیم و برادران ارزشی خود را جای انها میگذاریم.

- احسنت احسنت طیب الله انفاسکم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا