۱۳۸۸/۰۹/۰۸

دفتر حفظ و نشر آثار و اندیشه های دکتر کردان تاسیس شد:

«بازگشت همه بسوی اوست جز مقام معظم رهبری»

درگذشت عالم ربانی٬ دانشمند بی‌نظیر٬ نابغه قرن٬ یار دیرینه معجزه هزاره سوم٬ مجاهد نستوه٬ استاد دانشگاه آزاد٬ حضرت استاد دکتر نقلعلی کردان به حق ضایعه‌ای است هولناک و شکافی است عمیق در بستر علم و دانش و تحقیق که تا قرنها این فقدان و مصیبت عظما جبران نخواهد شد و در یک کلام باید بگوییم دانش‌پزوهان و دوستداران علم و اساتید دانشگاههای سراسر جهان بدبخت شدند.

اکنون ما دلشکستگان و عاشقان آن مرحوم با خدای خود عهد و پیمان بسته‌ایم که راه آن بزرگوار را تا آخر ادامه دهیم و نگذاریم پرچم پرافتخاری را که آن مرحوم برافراشتند از اهتزاز بیفتد.

و اما منشور و محورهای اصلی فعالیت‌های آتی ما چنین است:
۱- تبعیت از مقام عظمای ولایت
همانگونه که می‌دانید مرحوم کردان در طول عمر پربرکت خویش همواره کارهایشان را از روی دست مقام عظمای رهبری کپی برداری میکردند. ایشان با آن هوش و ذکاوت خدادادی شان وقتی دیدند که مقام عظما ظرف یک شب از حجت اسلام بودن به مقام آیت الله العظمی رسیدند و حتی بالاتر٬ شدند رهبر مسلمین جهان٬ خب ایشان که شاگرد و رهپوی مقام رهبری بودند هم تصمیم گرفتند یک شبه از فوق دیپلمی به دکترا برسند و لذا ایشان با این کارشان نشان دادند که در عمل مطیع ولایت هستند.

۲- ایجاد یک شعبه آکسفورد در نهضت سوادآموزی
ما تصمیم گرفته‌ایم کشورمان را از نظر مراکز علمی و دانشگاهی خودکفا کنیم تا دیگر لازم نباشد جوانان ما به کشورهای غربی بروند و در آنجا غربزده شوند و خدای ناکرده لنگ و پاچه خانم‌‌های خارجی را ببینند و از راه راست منحرف شوند. بنابر این ما تصمیم گرفته‌ایم آکسفورد اسلامی درست کنیم. بدون کنکور وارد دانشگاه ما شوید و بدون خرخوانی مدرک دکترا بگیرید.

۳- چایزه کردان در مقابله با جایزه نوبل
اصلا ما چه چیزی‌مان کمتر از خارجی‌هاست که منتظر دادن جایزه از سوی آنها باشیم؟ مگر کردان ما کمتر از نوبل آنهاست؟
ما میخواهیم هرساله همه دانشمندان سراسر دنیا را در اینجا جمع کنیم و به هرکس که دیکته‌اش را بدون غلط نوشت یک جایزه کردان بدهیم.

۴- و در خاتمه ما تصمیم داریم کلیه آثار منتشر شده و نشده ایشان را جمع‌آوری نموده و جزو اسناد انقلاب اسلامی قرار دهیم تا درآینده فرزندان این مرز و بوم بدانند کشورشان چه مخ‌هایی داشته و از دست داده است. اگر خارجی ها ادیسون و انیشتین داشته اند ما هم سردار نقدی و دکتر کردان داشته ایم.

شورای مرکزی دفتر حفظ و نشر آثار و اندیشه های مرحوم کردان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا