۱۳۸۸/۰۹/۱۶

عجب تودهنی محکمی خورد مقام عظما:

بچه‌ها خسته نباشید. واقعا دمتان گرم. گل کاشتید. انصافا انتظار نمی‌رفت بعد از آن همه ارعاب و تهدید مزدوران آسید علی آقا امروز شما اینگونه شجاعانه به میدان بیایید. بی‌شک تظاهرات امروز شما همه شر و ور‌های کودتاچیان را مبنی بر موثر بودن برخوردهای خشونت‌بار با مردم را نقش برآب کرد.
آنها برای آقا تحلیل میکردند که مردم دیگر ترسیده‌اند و قضایا به فضل الهی خوابیده است!
اما اکنون شما نشان دادید که تحلیل‌های آنها بدرد عمه‌شان میخورد. مردم محکم‌تر از گذشته هستند و شعارهایشان هرروز رادیکال‌تر می‌شود.

من هم خوشحالم و هم شرمنده . خوشحال از خیزش جوانان این مرز و بوم و شرمنده از اینکه درمیان این مردم شجاع و ستم‌سیز نیستم. ای کاش من هم می‌توانستم کاری کنم و وظیفه‌ای ادا نمایم. بهرحال برای‌تان آرزوی پیروزی و سربلندی و سرفرازی می‌کنم.
مطمئن باشید پیروزی از آن شماست. هیچ حکومتی با سرنیزه و کشت و کشتار قادر به مهار یک ملت نیست. تاریخ دیکتاتورهایی بمراتب خشن‌تر و وحشی‌تر از خامنه‌ای را بسیار دیده است و پایان عمر هر ستمگری خفت و ذلت است.

هر چقدر بیشتر فکر میکنم واقعا بیشتر حیرت می‌کنم از حماقت خامنه‌ای. آخه روی چه اصلی تصور کرده بود که با تقلب در انتخابات آب از آب تکان نمیخورد و صدای مردم در‌نمی‌آید؟ و شاید خیال میکرد اگر مردم اعتراض هم بکنند لابد با یک تشر مقام عظما برمیگردند به خانه‌های خودشان؟
واقعا عجب خریتی کرد این مرد.
اصلا گیرم همان میرحسین موسوی انتخاب میشد٬ خب آیا کار کردن با میرحسین بدتر از این اوضاع بود؟
واقعا دیکتاتورها عجب اشتباهاتی میکنند!
خامنه‌ای با گره زدن سرنوشت خود و حکومت خود به احمدی‌نژاد بساطی را درست کرد که همینطوری انگشت به ماتحت تویش مانده. نه راه پیش دارد و نه راه پس.
نه می‌تواند جلوی اعتراضات مردم را بگیرد و نه قادر است عقب نشینی کند و از ملت عذرخواهی کند و اوضاع را بحالت سابق برگرداند. البته نه اینکه اوضاع سابق گل و بلبل بود ولی لااقل اوضاع بر وفق مراد حاج آقا عظما بود و عنلن قدرت را در دست داشت و وضعش مثل الان نبود که مردم حرفش را پشم هم حساب نکنند.
واقعا هیچکس نمی‌توانست تومار ننگین این حکومت را اینچنین بپیچاند. آخه اینقدر هم حماقت؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا