۱۳۸۸/۰۹/۲۴

درخواست کمک یک مادر بی‌پناه:


دوستان! آیا کسی از شما اطلاع دارد چگونه یک زن شوهردار بهمراه دو فرزندش میتواند از ایران فرار کنند و به یکی از کشورهای غربی پناهنده شوند؟
راستش من خودم اطلاعاتم در این زمینه ضعیف است و منتظر راهنمایی‌های شما هستم تا شاید بتوانیم زندگی یک خانم جوان و دو فرزند خردسالش را نجات بدهیم.

داستان از این قرار است که اخیرا همسر یکی از مدیران حراست یک مرکز دولتی بخاطر بدرفتاریهای شوهرش از خانه فرار کرده و بهمراه دو بچه خردسالش فعلا در یک جایی در داخل ایران مخفی شده و تلاش میکند از کشور خارج شود و زندگی خود و فرزندانش را نجات دهد.

راستش این خانم یک نسبت فامیلی با ما دارد و من در جریان اختلافات شدید خانوادگی آنها هستم. شوهر این خانم از آن حزب‌اللهی‌های دو آتشه و سوپر سنگدل است که محیط خانه را با محیط بازداشتگاه و زندان و سربازخانه عوضی گرفته است. رفتارش همیشه با تحکم و امر و نهی و حتی تنبیه بدنی و ضرب و شتم وحشیانه است. بخاطر دیدن صحنه‌های آزاردهنده در محیط خانواده ٬ بچه‌های خردسالش آنچنان از هیبت پدرشان می‌ترسند که صدمات روحی و روانی زیادی را دیده‌اند و بزرگترین آرزوی کودکانه آنها مرگ است و خلاصی از آن فلاکت.

دعوای آنها زمانی بحرانی‌تر شد که این خانم پی برد که حضرت آقا رفته یکنفر دیگری را صیغه کرده و لذا کارشان به دادگاه و دادگستری افتاد ولی همین امر باعث شعله ور شدن خشم شوهر شده و تهدید کرده که نه تنها طلاقت نمیدهم بلکه با سیانور خودت و بچه‌هایت را می‌کشم و از دستت خلاص می‌شوم. زن بیچاره هم از ترس مجبور شده است دست بچه‌هایش را بگیرد و فرار کند ولی چون راه و چاه فرار کردن از کشور را بلد نیست فعلا داخل کشور گیر کرده.

لطفا اگر کسی اطلاع دارد چگونه میتوان در داخل ایران به یکی از سفارتخانه‌ها مراجعه کرد شاید به او کمکی کنند از طریق ایمیل با من تماس بگیرد.
لازم به ذکر است که این خانم از سوی شوهرش ممنوع‌الخروج نیز شده و امکان مسافرت عادی نیز از وی گرفته شده است.
لطفا کسانی که تجربیاتی دارند دریغ نکنند.
-------------------------------------------------
تکمیلی: خیلی ممنون از همه شما عزیزان
آدرس ایمیل من : mollah2 در جی میل دات کام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا