۱۳۸۸/۱۰/۰۳

کلاس توجیهی نیروی انتظامی برای مداحان:


مداحان عزیز توجه کنند که امسال٬ اوضاع بحرانی است و وظیفه شما سنگین است. شما باید مراقب باشید عده‌ای میخواهند از تاسوعا و عاشورا استفاده کنند و تجمعاتی علیه نظام مقدس ما راه بیاندازند. بنابر این خوب حواس‌تان را جمع کنید مبادا گند بزنید.
امسال سعی کنید روز عاشورا بروید شمال. بگذارید دسته‌های سینه زنی توی خماری بمانند. وقتی شما نباشید آنها که نمی‌توانند خودشان مداحی کنند و در نتیجه آنها هم تصمیم میگیرند بروند شمال و در نتیجه روز عاشورا تهران خلوت میشود و تظاهراتی برگزار نمیشود.
حالا ممکن است شما که میروید شمال٬ مردم هم بیایند انجا و شما را توی خیابان ببینند و بگویند همانجا برایمان بخوان و شما هم توی رو در وایسی قرار بگیرید و شروع بکنید به خواندن و کم کم جمعیت جمع شوند و علیه مقام عظما شعار بدهند که اگر چنین شود وای بحال شما.
بنابر این سعی کنید توی مسیر شمال که میروید٬ ناگهان مسیرتان را عوض کنید و برگردید بروید اهواز و آبادان. اینجوری مردم شما را گم میکنند و درنتیجه پراکنده میشوند و تظاهراتی انجام نمیشود.
حالا ممکن است بروید جنوب و مردم خوزستان شما را بشناسند و بگویند یالاه برای ما بخوان. مبادا شما برای آنها نوحه بخوانید. سعی کنید خواس شان را پرت کنید. چطوری؟
ها.
این خوزستانی‌ها مردم سرخوش و شادی هستند و اگر شما بجای نوحه برایشان آهنگهای شاد خوزستانی بخوانید شروع میکنند به رقصیدن و یادشان میرود که میخواستند علیه ما تظاهرات بکنند و در نتیجه خطر از بیخ گوش ما رد میشود. بنابر این برای خوزستانی‌ها آهنگهای آغاسی را بخوانید مثلا: لب کارون٬ چو گل بارون و الی آخر.
از حالا تمرین کنید که وقتی رفتید آنجا آبروریزی نکنید.
حالا ممکن است وقتی که شما آهنگ لب کارون را میخوانید مردم همرا آهنگ شما سینه بزنند و کم کم کار به تظاهرات بکشد و شعار علیه مقام عظما.
خب. در این حالت شما باید یک آهنگ خارجی آرام بخوانید که مردم نه قادر باشند با آن سینه بزنند و نه بتوانند با آن برقصند. مثلا اون اهنگ تایتانیک را بخوانید یا یک چیزی توی همان مایه ها.
خلاصه جان شما و جان این نظام.
مبادا گیج بازی دربیاورید و نظام را به باد فنا بدهید.
بروید ببینم چی میکنید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا