۱۳۸۸/۱۰/۰۶

مسئول حوادث دیروز شخص امام حسین است!

شرط می‌بندم اگر مقام عظمای بلاهت خطیب نماز جمعه این هفته تهران باشد اینطوری سخنرانی خواهد کرد:

« این عاشورا هم شده برای ما عذاب الیم. عاشورا هم وسیله‌ای شده جهت تضعیف نظام و رهبری. من قبلا به سران فتنه هشدار داده بودم که کنار بکشید و انتخابات را تمام کنید. گوش نکردند. حالا این حوادث اتفاق افتاد. عده‌ای آمدند در روز عاشورا و عزاداری کردند و علیه ما شعار دادند که برای نظام قابل تحمل نیست و من گفتم با آنها بشدت برخورد کنند.
من آقای امام حسین و قمر بنی هاشم را مسئول حوادث دیروز میدانم و قوه قصابیه باید با آنها برخورد کند.
(تکبیر حضار)
امام حسین بدون هماهنگی با اینجانب بلند شده و دست زن و بچه‌اش را گرفته و رفته صحرای کربلا تا علیه ظلم و ستم قیام کند. این کار پذیرفتنی نیست. مگر ما اینجا لبو هستیم؟ اگر ظلمی بوده و یزید تخلفاتی میکرده باید از مجرای قانونی حل شود. من خودم حرفهای دو طرف را شنیدم و دستورات لازم را دادم .همانطور که قضیه کهریزک حل شد. اینطور نباشد که هرکس خلافی دید خودش راسا وارد شود و اقدام کند. خیر مملکت حساب و کتاب دارد. قانون دارد. نیروی انتظامی دارد. مرتضوی دارد. مقام عظما دارد. ولایت مطلقه دارد. زندان دارد. شیشه نوشابه دارد. البته آنجایی هم که مصلحت نظام اقتضا کند کمی هم تجاوز هست. همه باید در خط اسلام و جمهوری اسلامی باشند و تبعیت از رهبری.
حالا ایشان هزار و چهارصد سال پیش بدون هماهنگی با ما و سرخود بلند شده رفته یک کاری کرده و هم خودش را به کشتن داده و هم دردسر برای نظام ما درست کرده. ضمن اینکه خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های دشمن هم فراهم کرد.
باید نیروهای اطلاعاتی روی این مسئله کار کنند و اسناد همکاری سرویس‌های جاسوسی دشمن را برای مردم منتشر کنند تا مردم آگاه شوند و قدر این نظام را بدانند و بگذارند ما مقام عظما باقی بمانیم. همچنانکه قبلا هم گفتم اگر قرار باشد بین قطار و هواپیما یکی را انتخاب کنید ولی گوش شنوا نبود و کار به اینجا رسید امروز هم عرض می کنم تا دیر نشده قطار را انتخاب کنید. آنهم قطار ولایت را. »

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا