۱۳۸۸/۱۰/۱۳

انجمن اسلامی جنده‌های مقیم تهران:


ما که مخلص همه جنده‌ها عالم هستیم از دَم.
ولی خدا وکیلی جنده‌تر از آنها٬ نظام و حکومتی است که از این بندگان خدا استفاده ابزاری میکند.
طبق شنیده‌ها٬ این خانم‌های محترم را که توی منکرات پرونده داشته‌اند را مجبور کرده‌اند که به تظاهرات بیایند و توی خیابان یک قری بدهند و بروند تا اسلام پیاده شود.
واقعا این اسلام چه آچار فرانسه‌ای است که به همه پیچ و مهره‌ها میخورد ولی هیچدام را باز نمی‌کند!
آخر یکی نیست بگوید:
خواهر! آبجی! جیگر! ناناز!
آخه تو خودت مجسمه هتک حرمت هستی. آن حجاب نداشته‌ات٬ آن لبهای رژ مالیده‌ات ٬آن چشمان بیا منو بکنت همه حرمت است. چگونه حرمت شکنی عاشورا دل تو را بدرد آورده؟
واقعا این جمهوری اسلامی یک پایش را گذاشت این طرف ٬ یک پای دیگرش را گذاشت آنطرف و حسابی گلاب به رویتان تِر زد به هر چه مقدسات و دین و مذهب و مرجعیت و اعتقادات و ایمان بود که مردم توی سالیان متمادی به آنها باور داشتند.
همین باعث میشود که بعد از سقوط قریب الوقوع این نظام٬ کشور ما سکولارتر از ترکیه شود.
حالا برویم با یکی از این خواهران ارزشی مصاحبه‌ای بکنیم:
خبرنگار - خواهر! ببخشید انگیزه شما از شرکت در تظاهرات امروز برای اعتراض به حرمت شکنی در عاشورا و لبیک محدد به رهبر معظم انقلاب و محکوم کردن تحرکات اغتشاشگران چیست؟
خواهر (یا همان حنده خانم): اِوا. منو و دختر خاله‌ام اینا آمده بودیم بیرون. بعد تو راه نظرمان عوض شد گفتیم برویم تظاهرات تا از مولا و مقتدایمان دفاع کنیم و بقیه چیزهایی که شما گفتید.
خبرنگار ( که آب از لب و لوچه‌اش آویزان شده)- آفرین بر شما. شما با حضور کم نظیرتان به ما روحیه دادید و ضد انقلاب را ناامید کردید. میشه بفرمایید الان وقت دارید؟

خواهر: بله آقا؟؟
خبرنگار: منظورم این است که یک جای دیگری هم اسلام و ارزشها در خطر افتاده و حضور مقتدرانه شما لازم است. میایی برویم؟
(خبرنگار به فیلمبردار میگوید کات! کات! ضبط نکن اینها رو)
خواهر: جا داری؟
خبرنگار: آره عزیز! همه چیز داریم. بزن برویم!. آخ قربون اون اسلامت بروم خواهر! قربون اون ارزشهایت بروم که اینقدر قلمبه اند!

۳ نظر:

  1. در مورد مقاله بالا باید بگم که ما عادت به مزدوری داریم. این خانم هم "شاید" یکی از اونهاست !
    اما نباید یادمون بره که اگه ما عقلمون سر بخوره بره تو شورتمون اونوقت دیگه مشکل ما حکومت نیست.
    و اگه این بلا های بیدرمون داره سرمون می یاد علتش حکومت ما نیست. علتش جهالت خود ما بود که این حکومت تا اینجا اوردیم و هنوز هم داریم همراهیش می کنیم. مقصر ملت ما ملت هستیم که مزدور بودن رو با جلال ملی اشتباه گرفتیم. خاهر و مادر همدیگرو می کنیم و دم از زندگی نوین میزنیم. رهی مایه افسوس !

    پاسخحذف
  2. آقا مواظب باشید دارن سرتونو کلاه میزارن !
    اولش گفتن نیروگاه هستی برای تولید انرژی برق هست، حالا می خوان باهاش موشک بسازن اسرائیل رو نابود کنن. آقا ریدم تو اسرائیل اماهزینه ساخت موشک رو از ما مردم می گیرن. زباله های اتمی رو می خوان کجا انبار کنن. تا حالا یه کتاب جلوی دانشگاه در مورد سانحه چرنوبیل دیدی؟؟؟ می دونی چرا ؟؟؟ خوب احمدینژاد تا حالا خرایی مثل شما رو ندیده بود!
    بابا اخه دیگه بسه کی می خواید بیدار بشید اینا خوارتونم گاییدن باز میرید تو خیابون الله اکبر داد می زنید. عجب ملت پستی هستین شما !

    پاسخحذف
  3. من ی جنده هستم اینم شمارم بهم زنگ بزنید:
    ۰۹۱۲۲۰۴۸۶۸۸

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا