۱۳۸۸/۱۲/۲۲

قرار است آموزش اسب سواری در مدارس ابتدایی اجباری شود

بعضی وقتها اصلا لازم نیست به خودم زحمت بدهم و مطلب خنده داری بنویسم. فقط کافی است نگاهی به حرفهای مسولین نظام مقدس انداخته شود تا از خنده ریسه زد.
نمونه اش اظهار نظر این معاون احمق وزارت آموزش و پرورش است. - اینجا را بخوانید

حالا فرض کنید قرار شود طبق گفته ایشان آموزش اسب سواری در مدارس ابتدایی اجباری شود. فقط تصور کنید گوشه حیاط مدرسه تعدادی اسب و قاطر و الاغ بسته اند تا ساعت ورزش مورد استفاده قرار بگیرند. خانم معلم بیچاره که خودش میترسد از کنار اسبها رد شود حالا مجبور است مثل فیلم های وسترن یک کلاه مخصوص گاوچران ها را بپوشد و چند متر طناب را بیاندازد روی دوش اش و حلقه طناب را در هوا دور سرش بچرخاند و با مهارت بیاندازد دور گردن اسب و اسب را کشان کشان بیاورد وسط حیاط مدرسه. حالا ببینید چگونه درس خواهد داد:

بچه ها درس امروز ما اسب شناسی است. همانطور که پیامبر اکرم فرمودند آموزش اسب بر هر مسلمانی واجب است  مثل نماز 
هر مسلمان باید پنج وعده اسب سواری کند تا به بهشت برود.

خب. بچه های عزیز! اسب از قسمتهای مختلفی تشکیل یافته است. 
سر- گردن- پا- نعل- دم و زین و مقداری پهن البته یک قسمتی هم در زیر شکمش هست که نباید به آن دست زد. خطرناک است
استارت زدن اسب خیلی ساده است. نیاز به باطری و دینام و اینجور چیزها ندارد. سوخت اش علف و یونجه و  پوست هندوانه و طالبی است و احتیاجی به بنزین و کارت سهمیه سوخت و اینجور چیزها ندارد. فرمانش از فرمان هیدرولیک نرمتر است. چلوی داشبوردش خیلی زیباست. صندوق عقب اش جادار است. شما میتوانید کیف مدرسه تان را در صندوق عقب اش بگذارید.
نعل اسب چند جور است. نعل آهنی و نعل اسپرت یا استنلس استیل.
بچه ها یادتان باشد هیچوقت با اسب وارد کلاسها نشوید. اسبهایتان را در گوشه حیاط مدرسه ببندید. دقت کنید اسبهای نر و ماده در کنار هم قرار نگیرند که خدای ناکرده کارهای خلاف شرع انجام دهند
اگر اسب شما ماده است حتما باید حجاب اسلامی را رعایت کنند و اگر نر هستند باید به آنها یاد بدهید در اماکن عمومی از دراز کردن آن قسمت مورد نظر خودداری کنند تا موجب تضعیف نظام و تشویش اذهان عمومی شود.
برای مشق شب ده مرتبه از روی پهن های این اسب نقاشی بکشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا