۱۳۸۸/۱۲/۲۹

مبارک باشد این عید بهاری

ما امروز خیلی سرحال و شنگل هستیم. دل مان میخواهد سی چهل تا طنز درست و حسابی بنویسیم و لبخندی برلبان شما هموطنان عزیز بنشانیم ولی حیف است رسم و رسوم ایرانیان اصیل را رعایت نکنیم و این عید قشنگ بهاری را به شما تبریک نگوییم.


سالی که گذشت که گذشت. فکر امسال و سالهای دیگر را بکن. حس ششم من میگوید امسال سال خوبی خواهیم داشت. سالی پر از شادی و موفقیت برای مردمان دربند ایران. سالی پر از نشاط و پیروزی. پر از امید و اتحاد و همدلی.
دل من گواهی میدهد امسال بساط این عوضی ها از مملکت ما برچیده میشود و امسال آخرین سالی است که چیزی به نام حکومت ولایت فقیه و مقام مزخرف رهبری داشته باشیم و بقول آقای کروبی قایق نجات این نظام بزودی در تلاطم بیداری و هوشیاری مردم غرق خواهد شد انشالله.
جا دارد یادی بکنیم از همه زندانیان در بند با هر خط فکری و سلیقه که فقط بجرم مخالفت با این نظام دیکتاتوری دور از محیط گرم خانواده شان سال نو را تحویل میکنند. به امید آزادی همه آنها.

همچنین به پاس شهامت و شجاعت دیگر فرزندان این سرزمین که خون پاکشان توسط مزدوران ولایت جهل و جمود  بر زمین ریخته شد ادای احترام میکنم و آرزوی سلامتی برای خانواده ها و بازماندگانشان را دارم.

امیدوارم در سال پیش رو طعم شیرین پیروزی مردم باعث شود تلخ کامی های سال گذشته و سالهای قبل تر به فراموشی سپرده شود.
زنده باد ایران و ایرانی
عید همگی مبارک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا