۱۳۸۹/۰۱/۰۳

آخ جون! داره یک خبرهایی میشه

از کنار بعضی خبرها نمیشود براحتی گذشت. دیروز اعلام شد بیمه لویدز در اقدامی تامل برانگیز ایران را در لیست مناطق خطرناک قرار داده است.
آنهایی که سالهای اواخر جنگ ایران و عراق را به یاد دارند بخوبی معنا و عمق این خبر را می فهمند. بیمه لویدز در آن سالها کاری کرده بود که هیچ شناوری حاضر نبود بسمت ایران حرکت کند. هزینه ارسال یک کانتینر مثلا ماکارونی چندین برابر قیمت خود ماکارونی که سهل است چندین برابر قیمت زعفران می شد. بزرگترین مبادی ورودی کالا در کشورهایی مثل ایران بنادر هستند. بنادر هم زنده اند به آمدن و لنگر انداختن شناورهای بین المللی و در غیر اینصورت ضررهای هنگفت و سرسام آوری گریبان اقتصاد یک کشور را میگیرد و ظرف مدت کوتاهی رهبران آنجا یا سقوط خواهند کرد و یا مجبور به سرکشیدن جام زهر خواهند شد.
همین اقدام در سیستم پولی و مبادلات بانکی نیز بشدت تاثیر خواهد گذاشت. الان هیچ بانک خارجی و حتی افریقایی و بورکینافاسویی نیز ال سی های بانکهای ایرانی را قبول نمیکنند و حتما باید یک بانک ثالث بیاید و با گرفتن حق دلالی آن اسناد را گارانتی کند.
آن هم از وضع تحریم بنزین که آثارش بر همه چیز حتی قیمت سبزی خوردن نیز تاثیر خواهد گذاشت.
اوضاع داخلی هم که الی ماشالله قمر در عقرب است. از ترس مردم هرروز عزای یک چیزی را میگیرند. مجبورند نیم میلیون نیروی نظامی را همیشه در حالت آماده باش صد در صد نگه دارند و برایشان هی ساندیس بخرند.

خلاصه اینبار بدجوری خرخره مقام عظما را گرفته اند.
حالا هی آقا برای خودش زرت و زورت کند و دشمن دشمن کند.
سپاهی ها و بسیجیان عزیز جنایتکار!
همین دشمن چنان پدری ازتون دربیاورد که صدای بزغاله بدهید. صبرکن! شب دراز است و قلندر بیدار!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا