۱۳۸۹/۰۱/۱۰

دیدار مقام مزخرف رهبری از صنایع خودروسازی

بنا به خبرگزاری وبلاگ ما عصر دیروز هنگامی که شیفت کاری کارگران تمام شده بود و آن بیچاره ها میخواستند سوار اتوبوس هایشان بشوند و به خانه هایشان برگردند مقام مزخرف رهبری به همراه عده ای از برادران لباس شخصی ها و یگان ویزه وارد مجتمع صنایع خودروسازی شدند و شروع به ضرب و شتم شتم کارگران کردند وآنها را مجبور به بازگرداندن به سر کارهای خود نمودند. لازم به ذکر است که عده ای از این کارگران که بعدا معلوم خواهد شد وابسته به سرویس های اطلاعاتی غرب هستند دستگیر و جهت گرفتن اعترافات لازم به پادگان های سپاه فرستاده شدند.
مقام مزخرف رهبری در بازدیدشان از توسعه و خلاقیت صنایع خودروسازی کشور ابتدا از نمازخانه مجتمع دیدار کردند و خواستار توسعه قسمت جاکفشی نمازخانه و همچنین بهبود تهویه مستراح ها و وضوخانه مجتمع با استفاده از ابتکار و فن آوری های داخلی شدند. مقام مزخرف در این دیدار یکایک توالتهای ساخته شده را مورد بازدید قرار دادند و با گفتن "اهم" تک تک دربهای توالتها را باز و بسته فرمودند و سیفون آن را مورد امتحان قرار دادند که اینها خود حاکی از اشراف مقام عظما به سیاستهای کلی نظام دارد. به هنگام بازدید مقام عظما از توالت ها عده ای از همراهان معظم له که تحت تاثیر احساسات شدید قرار گرفته بودند در حالیکه دماغ شان را گرفته بودند و آهسته اشک میریختند و صدای هق هق بعضی از آنها فضای توالت را ملکوتی کرده بود.

همچنین در این دیدار مقام مزخرف رهبری از نمایشگاه قطعات و لوازم یدکی خودرو بازدید فرمودند و به مسولین کارخانه تذکر دادند که: « جمع کنید این قطعات را. اینها مال غرب است. ریشه این چیزها برمیگردد به غرب و کشورهای سلطه. چه لزومی دارد شما برای ساخت موتور یک خودرو از قطعاتی مثل سوپاپ و میل لنگ و سیلندر و پستان استفاده میکنید. بروید بجای این چیزها از امکانات داخلی و محصولات محلی استفاده کنید. مثلا چرا بجای لوله اگزوز از لوله بخاری استفاده نمیکنید؟ هم ارزانتر و سبکتر است و هم ساخت داخل است و همه حلبی سازها هم میتوانند این قطعات یدکی را درست کنند.
یا مثلا این همه پول خرج میکنید تا مثلا صندلی برای ماشین درست میکنید. خب. این چه کاری است؟ مگر در فرهنگ اسلامی ما لحاف و تشک و متکا نیست؟ چرا ما باید از الگوهای دشمن استفاده کنیم؟
یا مثلا ببینید چقدر سرمایه از کشور خارج میشود برای چیزهای غیرضروری مثل برف پاکن و بوق و اینجور چیزها. اصلا مگر ما چقدر در کشورمان برف داریم که این همه سرمایه ملی کشور را صرف واردات و یا مونتاز برف پاکن میکنید؟ اینکه غربی ها ماشین شان برف پاکن دارد بخاطر وضعیت آب و هوایی آنجاست و لزومی ندارد ما هم دنباله رو آنها باشیم. من همان روز اول که ماشین برایم آوردم به راننده ام گفتم برف پاکن آنها را از جا بکند و ببرد چنوب تهران به افراد مستحق بدهد و یا به اوراقی ها بفروشد. لزومی ندارد ما برف پاکن داشته باشیم. هر وقت شیشه کثیف شد خب اشکالی ندارد به یکی از محافظانتان بگویید دستش را دراز کند و شیشه را با آستین دستش تمیز کند. این که دیگر کاری ندارد.»

در پایان این دیدار مقام مزخرف رهبری به مسولین سفارش کردند که به کارگران کشور دوست و برادر چین از قول ایشان سلام برسانند و بگویند: برادران چینی! امسال سال کار مضاعف است. آحاد برادران چینی باید بیشتر کار کنند و محصولات بیشتری را برای ما تولید نمایند. البته مارک خودمان را هم به روی آنها بزنند  ما خودمان بلدیم چگونه آنها را مونتاز کنیم.


 بنا به گزارش شاهدان عینی مقام مزخرف رهبری هنگام لمس کردن یکی از میل لنگها به یکی از همراهان فرمودند: طیب الله انفاسکم! که مورد استقبال و تشویق حاضران قرار گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا