۱۳۸۹/۰۱/۱۴

فرا رسیدن دوران سماق مکیدن مضاعف مبارک باد

بیخود نبود مقام مزخرف رهبری امسال را سال خرکاری مضاعف نامید. آقا خودش از قبل خبر داشت که دشمن چه آشی برایش دارد می پزد. 
اینجور که از خبرها میشود فهمید امریکا و کشورهای اروپایی و حتی چین و روسیه و بقیه میخواهند جلو فروش نفت ایران را بگیرند. تقریبا الان همه کشورها علیه جمهوری اسلامی متحد شده اند و قرار شده کشورهای تولید کننده نفت کمبود سهمیه ایران را جبران کنند.
خلاصه عجب سالی میشود امسال برای مقام مزخرف رهبری. بهتر بود امسال را سال سماق مکیدن مضاعف نامگذاری میکرد.چنان شیر تو شیری بشود که بیا و ببین. اینها با این همه پول و امکانات زیر بار مشکلات کشور زاییده اند حالا اگر درآمدهای نفتی هم قطع بشود ببین دیگر چه الم شنگه ای شود!
اینها فقط زورشان به مردم بی دفاع داخل کشور میرسد والا هیچ غلطی نمیتوانند بکنند. الان اینها افتاده اند به واکنشهای انتحاری. درست مثل مسابقه بوکس. گاهی طرف آنقدر در گوشه رینگ زیر ضربات چپ و راست حریف قرار میگیرد که تعادلش را از دست میدهد و حتی قدرت فکر کردن را هم از دست میدهد. هی با ضربات سنگین حریف نقش زمین میشود و تا داور شروع به شمارش میکند با کمال پررویی بلند میشود و دوباره خود را در معرض مشت های گیج کننده حریف قرار میدهد و دوباره روی زمین ولو میشود.
بنظر من رفتار و سیاستهای داخلی و خارجی این نظام حاکی از آشفتگی روانی و پریشانی فکری رهبران آن است. اینها ابتکار عمل را در صحنه خارجی از دست داده اند و افتاده اند به موضع انفعال.
هیچ وقت به اندازه وضعیت کنونی- جمهوری اسلامی اینقدر خطر سقوط خود را ملموس ندیده است. الان تمام هم و غم آقایان شده است حفظ نظام. و بخاطر این است که خیلی سعی میکنند ادای رهبران کشورهایی که دارای شرایط عادی دارند را دربیاورند. درصورتی که همه میدانند چه خبر است و حلقه محاصره برای جنایتکاران سپاه و بسیج چقدر تنگتر شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا