۱۳۸۹/۰۱/۱۵

سارا سه روز بیمار بود

در پی بیمار شدن سارا رهبر مزخرف انقلاب اعلام کرد که این از دسیسه های دشمن است. آحاد ملت با بصیرت با این توطئه دشمن برخورد کنند. سارا حق نداشت بیمار شود و باید پاسخگو باشد.
مراجع تقلید و علمای حوزه که هیچ کاری بجز دعا کردن بلد نیستند در یک اقدام هماهنگ مراسم دعا و سوگواری راه انداختند و  برای شفای سارا دعا کردند.
رئیس جمهور محبوب در جمع بسیجیان جبهه ندیده گرمسار اعلام کرد که ما در ایران اصلا کسی به نام سارا نداریم. سارا یکنفر آلمانی بود که توی جریان هالوکاست سرما خورده بود و چند روزی بیمار شده بود.
امام جمعه موقت و ترسناک تهران در خطبه دوم این هفته بیمار شدن سارا خانوم را بشدت محکوم کرد و از قوه قضائیه  پیگیری عوامل پشت صحنه این اقدام ضدانقلابی را خواستار شد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که از فردا مانور مشترک زمینی- دریایی- موشکی را علیه  سارا به اجرا خواهد گذاشت و  تنگه هرمز را آسفالت خواهد کرد.
وزارت اطلاعات اعلام کرد که سرنخ بیماری سارا را کشف کرده و تعدادی را در همین رابطه دستگیر و اعدام نموده است.
روزنامه وزین کیهان در سرمقاله دیروز خود با اشاره به ارتباط سارا با عوامل موساد و محافل صهیونیستی تایید کرد که در انتخابات اخیر سارا خودش را به بیماری زده بود تا به پای صندوقها نیاید و رای دهد درصورتیکه ومکرواومکرالله والله خیرالماکرین یعنی خدا خودش ترتیب سارا را خواهد داد.
سران کشورهای عضو کشورهای گروه هشت باضافه یک مساوی نه در بیانیه پایانی گردهمایی دیروز خود از حکومت ایران خواستند در مورد بیماری سه روزه سارا به مجامع بین المللی توضیح دهد.
وزارت امور خارجه عصر دیروز با احضار سفیر کشور لیتوانی مراتب اعتراض دولت ایران را به نسبت به صدور این بیانیه ابلاغ کرد که در این دیدار سفیر لیتوانی اظهار داشت: آخه به ما چه مربوط؟ ما که عضو گروه هشت بعلاوه یک نیستیم. ولی در این دیدار مسولین وزارت خارجه به حرفهای او گوش ندادند و گفتند: حالا چه عیبی دارد شما مراتب اعتراض ما را به گوش محافل بین المللی برسانید؟
اتحادیه عرب هم در این رابطه تشکیل جلسه داد و در آن از دولت ایران خواست حالا که خر تو خر است و سارا هم سه روز بیمار است لطف کنید و آن سه جزیره را بدهید به امارات تا برایتان در آنجا برج سازی کند.
روسیه هم اعلام کرد بدلیل بیماری سارا تاسیسات هسته ای بوشهر امسال آماده نمیشود. رئیس سازمان انرزی اتمی ایران در سفر به مسکو با همتای روسی خود در مورد بیماری سارا بحث و تبادل نظر کرد و اظهار امیدواری کرد که حال سارا زودتر خوب شود.
بانک مرکزی ایران هم اعلام کرد در پی بیماری سارا نرخ تورم سی چهل درصد دیگر افزایش داشته که امیدواریم سارا ترشی نخورد و حالش خوب شود.
صدا و سیما هم با عقد قرارداد یکصد میلیون تومانی با مسعود ده نمکی از ایشان خواست حالا که همه هنرمندان و کارگردان های درست و حسابی زندانی هستند و یا با این سازمان همکاری نمیکنند دست به کار شود و یک سریال بامزه در مورد بیماری سارا درست کند تا لج مردم را حسابی دربیاورد و مردم ایران با دیدن این سریال بالا و پایین این نظام و همچنین پدر و مادر مقام مزخرف رهبری را مورد عنایت خاص قرار دهند.
سارا که بطور غیر قانونی از کشور گریخته در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: بابا جان ما فقط سه روز بیمار بودیم. ببین چه الم شنگه ای به پا کرد این مقام مزخرف رهبری؟
بقول معروف گاهی وقتها یک دیوانه یک سنگی را می اندازد توی چاه که چهل تا آدم عاقل هم نمیتوانند آنرا دربیاورند.

۱۰ نظر:

  1. الو الو! آزمایش می کنم! ملاجان صدا می آد؟

    پاسخحذف
  2. این از بهترین هات بود

    پاسخحذف
  3. الو این راه افتاد؟
    میخواستم بگم امید اسلام به شماست آقا ملا تو رو خدا به مسئولین بگین یه کمی هم به فکر مردم بولیوی باشند و پول یا مفت رو به مردم بولیوی بدن شاید اونها هم مسلمون بشوند اگر نشدند باز عیب نداره فقط پول رو به خود مردم ایران ندن هر جایی که میخوان بریزن دور

    پاسخحذف
  4. who is sarah?


    MARG BAR OON DAUOOS KHAMENEI

    پاسخحذف
  5. رفع محدودیت و فیترینگ اینترنت با vpn
    با اکانت اختصاصی!
    http://freevpn66.yolasite.com/

    پاسخحذف
  6. سلام
    ملا جان خیلی وقته از ایران رفتی قیمتها دستت نیست این ده نمکی به صد ملیون نگاه هم نمیکنه زیر میلیارد واسش افت داره

    پاسخحذف
  7. http://news.gooya.com/didaniha/archives/2010/04/102851.php

    MARG BAR KHAMNEI PEDAR SAGG

    پاسخحذف
  8. http://news.gooya.com/didaniha/archives/2010/04/102853.php

    پاسخحذف
  9. http://news.gooya.com/politics/archives/2010/04/102899.php

    MARG BAR OON HARAM ZADEH KHAMENEI

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا