۱۳۸۹/۰۲/۰۴

پنبه این نظام را چه کسی زد؟


باور کنید خدمتی که احمدی نژاد به این مملکت کرد هیچکس دیگر نکرد. خیلی سخت بود که به مردم عادی تفهیم کنید که آخر و عاقبت دخالت دین و مزخرفات مذهبی در حکومت جز تباهی و بدبختی چیزی نیست. این امر سالها طول میکشید تا جا بیفتد زیرا اعتقادات مذهبی دریچه های عقلانی را می بندد و جسارت عبور از خط قرمزها را از انسانها میگیرد. این است که هرجا که پای مذهب به میان آمده جامعه را به خواب عمیق و عقب ماندگی طولانی برده است.
خوشبختانه احمدی نژاد آمد و این مشکل را حل کرد. او نشان داد که سمبل یکنفر ذوب شده در ولایت چگونه فکر میکند. چگونه عمل میکند. چقدر پایبند ارزشهای انسانی است. او نشان داد که چگونه کسی در ابتدای هر سخنش دعای فرج و ظهور امام زمان را میخواند چقدر راحت دروغ میگوید و چه راحت حق را باطل و باطل را حق جلوه میدهد.
البته احمدی نژاد بدون پشتیبانی های احمقانه خامنه ای نمیتوانست چنین کارهایی را بکند. خامنه ای احمق به سپاه دستور داده بود در انتخابات کاری کنید که احمدی نژاد از صندوقها بیرون بیاید چون مورد تایید من است. احمق تصور نمیکرد که گندش درمی آید و گریبان نظام را میگیرد.
بنظر من بعد از سقوط این نظام نباید احمدی نژاد را اذیت کرد. اتفاقا باید از او قدردانی هم کرد که چگونه ناخواسته نیشتر به دمل های چرکین این نظام زد و کثافت کاریهای این نظام را برای مردم عادی عیان کرد.
توی حکومت آینده باید از افراد زیر در جایگاههای مختلف استفاده کرد:
- مقام مزخرف رهبری سابق: برود یک وانت نیسان آبی بخرد با یک عدد از آن بلندگوهای دستی و هندوانه و طالبی بفروشد و هر چه دلش خواست به دشمن بد و بیراه بگوید. البته برود حاشیه شهر و توی بیابانها داد و فریاد بزند و مزاحم مردم نشود.
- احمدی نژاد: برود توی کوچه ها داد بزند: آب حوض خالی میکنیم. لحاف. تشک. متکا میزنیم. اسرائیل نابود میکنیم. جهان. مدیریت میکنیم. هاله شکسته تعمیر میکنیم....مملکت خراب میکنیم... نظام ساقط میکنیم و ....
- خاتمی: بهتر است برود کتابخانه ملی و به او سفارش کنیم هیس! سکوت را رعایت کنید. مطلقا حرف نزنید.
- سردار زارعی- امام جماعت تهران و حومه
شریعتمداری: سفیر ایران در اسرائیل
حسنی امام جمعه ارومیه: کارگردان سریالهای طنز در شبکه سوم. باور کنید پر جادبه ترین سریال طنز را می سازد و کلی مردم را شاد میکند.
صدیقی امام جمعه موقت تهران: رئیس اداره زلزله نگاری تهران
بقیه هم توی صف باشند تا یک جایی برایشان پیدا کنیم.

۶ نظر:

  1. به نظر من باید انواع و اقسام روشهای شراب گیری رو یاد خر بدیم و مجبورش کنیم شراب شیراز تولید کنه و دم در خونه ها توزیع کنه، یا مجبورش کنیم بشت بار وایسته برای مشتریهای اون بار آبجو فشاری بریزه، نظرت چیه آملا؟

    پاسخحذف
  2. ملا باهات موافقم. ا.ن با کمک باند اراذل واوباشش چهره عقب مانده و ویرانگر دین را به همه نشان دادند.تصور کن اگر موسوی انتخاب می شد در نهایت به اندازه خاتمی کار می کرد. نه ولایت وقیح عوض میشد ونه جنایت های بسیج وسباه بر ملا می گشت ا.ن به روند دموکراسی در ایران شتاب بخشید. امیدوارم این ماشین بی ترمز حالا حالا ها بره تا برسد ته دره .شاید که دره یک جورهایی به چاه اسمش را نبر راه داشته باشد

    پاسخحذف
  3. به نظر من باید به خامنه ای رانندگی ماشین ان کش با بلند گو را داد.البته با دنده اتوماتیک چون جلاقه.

    پاسخحذف
  4. ملای بزرگوار!لطفا این مزخرف رهبر را به من واگذار کنید.با خود عهد بسته‌ام که او را لخت و عور بر الاغی بی‌ پالان بر عکس سوار و بر گردنش پلاکاردی بزرگ با نوشته‌ای (رهبر مسلمین جهان و نایب امام زمان)آویزان در کوچه‌های شهر بگردانم در حالی‌ که کودکان اطرافش دست میزنند و گاهی‌ انگولکی نثارش.جدی میگم و انتظار........

    پاسخحذف
  5. ملای بزرگوار!لطفا این مزخرف رهبر را به من واگذار کنید.با خود عهد بسته‌ام که او را لخت و عور بر الاغی بی‌ پالان بر عکس سوار و بر گردنش پلاکاردی بزرگ با نوشته‌ای (رهبر مسلمین جهان و نایب امام زمان)آویزان در کوچه‌های شهر بگردانم در حالی‌ که کودکان اطرافش دست میزنند و گاهی‌ انگولکی نثارش.جدی میگم و انتظار........

    پاسخحذف
  6. شغل پیشنهادی برای مموتی خوب بود ولی رهبر مزخرف را چه به هندوانه فروشی! میوه به این خوبی را نباید داد دست این بدبخت حتی دست ندارد آنرا قاچ کند مردم بخورند!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا