۱۳۸۹/۰۲/۲۰

اندر فواید اعدام های اخیر

این روزها عده ای از عناصر ضد انقلاب در وبلاگ هایشان شروع کرده اند علیه اعدام ها مقاله نوشتن و از اینجور حرفا.
ما که این کارهای ضد انقلاب را محکوم میکنیم و بار دیگر با رهبرمان تجدید بیعت میکنیم چون دیگر مطمئن شدیم که هیچکس اندازه ایشان بلد نیست این انقلاب را به گند بکشد و انشالله بدست با کفایت ایشان این نظام مقدس به زباله دان تاریخ انداخته خواهد شد. بنابر این من در اینجا ضمن برائت از شما وبلاگ نویسان ضدانقلاب از اقدامات غیر انسانی قوه قضائیه جمهوری اسلامی شدیدا حمایت و پشتیبانی میکنم.

اولا این اعدام ها باعث میشود مردم طعم عدالت و رافت و عطوفت نظام های دینی را با گوشت و پوست خود درک کنند و اینقدر نگویند اسلام دین رحمت است. همه ما بعد از سی سال معنی مدینه فاضله اسلامی را فهمیدیم. بالا و پایین دین و مذهب را هم درک کردیم. فهمیدیم که حفظ نظام از همه چیز بالاتر است ولو کشتن هزاران هزار نفر بجرم محارب و ضدانقلاب و مرتد و کافر.

ثانیا این اعدام ها باعث میشود وقتی انشالله امریکا به ایران حمله کرد و زد دهان این آخوندا را سرویس کرد باز یک عده راه نیفتند و ادای میهن پرستی و از اینجور حرفا را سر دهند و ننه من غریبم بازی دربیاورند. مردم باید بفهمند که این نظام حرف حساب سرش نمیشود و فقط باید با بمب های ده تنی و بیست تنی از بین برود.

ثالثا این اعدام ها باعث میشود وحدت و همدلی مردم ایران محکم تر شود. برای نسل امروز ما دیگر فرقی بین کرد و بلوچ و فارس و عرب نیست. همه ما اسیران این نظام خفت و جنایتکار هستیم.

رابعا دنیا می فهمد که مشکل ایران فقط مسئله پرونده هسته ای و دستیابی به بمب اتم نیست بلکه دنیا با یک حکومت عقب مانده فسیل و عوضی سر و کار دارد که رحم به صغیر و کبیر هم نمیکند.

و در یک کلام این اعدام ها  نظام مقدس ما  را زودتر به خط پایانی میرساند و پایه های حکومت سکولار را در ایران تقویت میکند. مردم ما تا قرنها وقتی کلمه حکومت دینی را می شنوند یاد اعدام های جوانان بیگناه می افتند و حالشان تا قرنها از هرچه دین و مذهب و آخوند و مرجع تقلید و دیگر دوز و کلک هایی از این دست بهم خواهد خورد.

۱۳ نظر:

  1. Faghat migam damet gar. Makhsoosan oon ghesmat e hamleye amrika be iran o aali oomadi. heif ke hich ja ozv nistam age na 200 ta mosbat midadam.

    پاسخحذف
  2. تو دوباره حمله به ایران را آرزو میکنی؟ حمله این عرب زاده ها کافی نیست برایت؟ توی حمله ما باید بمیریم و خونه خراب بشیم نه اونا. وقتی خوب از ما کشتند مینشینند با هم قرارداد صلح میبندند و سر ما مردم باز هم بی کلاه میماند. نکنه شما هم همین را میخواهی؟ اصلا ایرانی هستی ملا ؟ یا تو هم عرب زاده ای یا چیز دیگه .

    پاسخحذف
  3. عالي بود - مرگ بر آخوند حكومتي

    پاسخحذف
  4. دروغ ریا دزدی تجاوز جنایت اعتیاد فحشا بیکاری ارمغان حکومت اسلامی برای مردم ایران است .مردم چهره خبیث اخوندوخشونت اسلام را با گوشت وبوست خود دریافته اند.باشد که ارتجاع مذهبی واخوندیسم برای همیشه از سرزمین دلاوران به خون خفته ی ایران محو گردد

    پاسخحذف
  5. مسعود راد۱۳۸۹/۲/۲۱, ۲:۱۰

    ملاجان میدانم عصبانی هستی اما با بمب اتمی هم نمیشه ریشه شون رو بالکل کند و طرز فکرشان تا آخر دنیا موی دماغمان خواهد بود. ج.ا اره ایست که تا انتها در ماتحت مان فرورفته و بدجور گرفتارمان کرده. به نظرم اگر این اره را محکم بکشی بیرون خین و خین ریزی بیشتری میشه. باید راه دیگری یافت که بدون جر خوردن جدی مخرج دفع شر شود. به قول قدما عقل بر شمشیر پیروز است.

    پاسخحذف
  6. این نظام فقط با بمبهای ده تنی و بیست تنی از بین می رود.
    آقای ملا محض اطلاعتون الان فقط آخوندها تو این مملکت زندگی نمی کنند ما مردم هم همستیم. تازه مطمئن باش اگر اتفاقی بیافته اینها اول از همه جل و پلاسشون رو جمع می کنند و سر از همون امریکا در می آرند. و ما مردم عادی می مونیم و بمبهای ده تنی و بیست تنی . آملا واقعا نمی تونی این چیزها رو بفهمی یا خودتو زدی به او راه. هشت سال جنگ چه زود یادت رفت.

    پاسخحذف
  7. بهترین راه مبارزه با اینهاست تا رسیدن به آزادی
    بدترین راه حمله یک کشور خارجی به ایران است و به طبع آن نابودی نظام اسلامی
    اگر گزینه اول رو انتخاب کنید باید هزینه پرداخت کنید چون اینها به اندازه کافی نیروهای ذوب شده (این قسمتش خیلی مهمه) سادیست دارن و تنها راه مبارزه با اینها در "مرحله پایانی" کشتن اینهاست.
    راه دوم هم هزینه دارد و تعداد زیادی غیر نظامی که با جمهوری اسلامی مخالف هستن کشته میشن مثل همون حالت اول.ولی اینکه آیا دموکراسی آوردنی هست یا گرفتنی این بستگی به ویژگی های یک کشور دارد.
    اففانستان و عراق به دموکراسی نرسیدن چرا که مردمشون تابحال حاضر نبودن هزینه ای رو برای رسیدن به آزادی بپردازن و بخاطر همین بهش نرسیدن.
    ولی مسئله ایران فرق میکنه.نمیخوام حرف از آریایی بودن و هخامنش و از اینجور اراجیف بزنم ولی محققان اونور آبی هم این رو تایید میکنن که ایران حداقل 100 سال از خاورمیانه و آفریقا (به استثنای ترکیه و آفریقای جنوبی) جلوتر و ویژگی های مورد نیاز برای گذار به دموکراسی رو داره.
    برای مثال ژاپن خودش به دموکراسی نرسید و برای دموکراسی رو اوردن.
    آلمان هم با وجود کانت و هگل و کله گنده های دیگه نتونست به دموکراسی برسه و براش اوردن.
    پس بهتره که تمامی ابعاد مسئله رو بررسی کنید.

    پاسخحذف
  8. ملا جان آرزوی حمله به ایران رو نکن لطفا.
    ---
    چند کلمه هم از دکتر خامه ای که من ازش خوشم نمی آد ولی چون نقل قول راجع به دکتر ارانی است آن را می نویسم:
    دكتر خامه اي در پاسخ به سئوال ديگري كه از دوشخصيت دكتر تقي اراني و عبدالصمد كامبخش گفت :
    « بد نيست بدانيد كه من قبل از آنكه با تفكرات دكتر اراني آشنا بشوم شاگردش بودم. معلم فيزيك ما بود. دكتر اراني خصوصيات برجسته و قابل ذكري دارد. در زماني كه ما را بازداشت كردند در بازجويي ها دكتر اراني از خود شجاعت و مقاومت نشان داد. و همين طور مقاوت مي كرد. ولي بعد از آنكه عبدالصمد كامبخش با پليس ساخت اراني در زير شكنجه مجبور شد اعترافات ديگران را تأييد كند. برعكس برخي تصورات اراني عجيب ميهن پرست بود. قبل از اينكه ماها را بگيرند يكبار از او سئوال كردم كه اگر در ضمن جنگ دولت شوروي مجبور شود به ايران حمله كند ما بايد چه كار كنيم؟ واقعاٌ اين سئوال بود كه ما بايد طرف روسها را بگيريم يا نه؟
    من شخصاٌ اين سئوال را از اراني كردم. به خوبي و به روشني بياد مي آورم كه خيلي صريح و بدون مكثي گفت : « ما برعليه هر تجاوزي حتي اگر شوروري ها باشند مي جنگيم و بايد از مملكت خودمان دفاع كنيم.» بدنيست اين را هم بگويم كه يكبار ديگر در زماني كه من و دكتر اراني در بند 2 زندان قصر زنداني بوديم وضعيت سياسي دنيا بحراني شده بود و آلمانها ( منظورم دولت هيتلر) است مي خواستند چكسلواكي را بگيرند ولي انگليس ها و فرانسوي و شوروي ها با اين كار مخالفت مي كردند. صحنة برخورد خيلي جدي شده بود. و من و دكتر اراني در حياط زندان دربارة اينكه چه خواهد شد و احتمالات چيست حرف مي زديم. من از دكتر اراني پرسيدم : اگر بر فرض دولت شوروي به ايران يورش آورد و مملكت را اشغال كرد تكليف مبارزان چه مي تواند باشد؟ دكتر اراني باز به همان صورت كه عرض كردم صريح و روشن و مصمم جواب داد « بايد همراه با قشون ايران با متجاوزين جنگيد.» از دكتر اراني خاطرات زيادي دارم كه بخش مهمي از آنها را در خاطراتم نوشتم. »

    پاسخحذف
  9. چرا اعدامشان كردند ؟ على آشناگر
    --------------------------------------------------------------------------------

    رژيم اسلامى هنوز از زخمهايى كه در اثر خيزش مردم بر پيكرش وارد شده بر خود ميپيچد .

    هنوز هراس مرگ از چهره اش زايل نگشته، خود را در آستانه ماهى ميبيند كه در آن گمان گسترش اعتراضات فراوان است ! ترس وحشت آشكارا از كردار و رفتارش نمايان است ! براى پنهان داشتن ترس خود و همچنين ترساندن مردم و بازداشتن آنها از اقدامات جدى باز از همان روش هميشگى خود كه كشتار و ارعاب است بهره ميجويد .

    ماندگارى رژيم تا حال بر همين پايه استوار بوده است ! اما گويى حوادث اخير عدم كارايى اين حربه كهنه را به ثبوت رسانده و خود رژيم هم آن را دريافته است ! لذا رژيم به گمان خوداين بار قربانيانش را ميان كسانى انتخاب كرد كه به ذن خود از پشتيبانى كمترى برخوردار هستند ! گمان ميكرد كه اعدام آنها اعتراضاتى به دنبال نخواهد داشت ! و به دين وسيله هم قدرقدرتى خود را نشان خواهد داد و هم ديگران را خواهد ترساند و آنها را از انجام اقدامات اعتراضى عليه خود بازميدارد ! اما چنانكه عكس العمل هاى اوليه نسبت به اين جنايت نشان داد تير رژيم اين بار به سنگ خورد ! اين ابراز همبستگى گسترده و سريع كه احتمال گسترش بيشتر آن فراوان است ، رژيم را در موقعيت تدافعى قرارخواهد داد! و از طرفى هم هرچه دامنه اين اعتراضات بيشتر شود به همان نسبت هم همبستگى ميان مردم ايران بيشتر خواهد شد و راه رسيدن به آزادى هموارتر ! پس زنده باد آزادى و همبستگى!

    پاسخحذف
  10. خوبه که میبینی بیشتر خواننده هاتون هم مخالف حمله به ایران هستند . اگر حسرت جنگ و مرگ و بدبختی و خونه خرابی ما را داری با خاطرات جنگ هشت ساله حال کن. این حکومت اگر میخواست با جنگ از بین برود با جنگ هشت ساله رفته بوددر حالی که قوی تر هم شد. الان که ضعیف و شده با جنگ دوباره حال خواهد گرفت . آنوقت اینها از این سو و آن آمریکای شما از آن سو د بکش از این مردم. راستی مگر همون جنگ به پیشنهاد و تایید آمریکا شروع نشد و ادامه نیافت؟.میدونم که شما ملا با این حرفها از خر شیطان پایین نمیایی و بازبر طبل جنگ میکوبی و افکار جوانهای را خراب میکنی.پس بیا اقلا صادق باش و بگو من این اعدامها را کافی نمیدانم و دوست دارم مردم نه پنج تا پنج تابلکه صد هاصدتا و هزار هزار با بمب ده تنی بمیرند.

    پاسخحذف
  11. جنگ هشت ساله مسالش فرق میکنه اون یک جنگ کلاسیک بود ولی اگر ایندفعه آمریکا حمله کنه این دیگر یک جنگ کلاسیک نخواهد بود بلکه در عرض کمتر از 1 هفته ارتش و سپاه فلج خواهند شد!
    نمونه ای از این مساله در ابعاد کمتر رو میتونید توی همون جنگ 8 ساله ببینید.منظورم عملیات کمان 99 هست که نیروی هوایی عراق رو در 1 روز فلج کرد و عملیاتی دیگه (اسمش رو نمیدونم) که در اون نیروی هوایی ایران تونست نیروی دریایی عراق رو فلج کنه.
    و از همه معروفتر عملیات اچ-3 هست که از نظر تاکتیکی در دنیا بی نظیره.
    تمامی اینها در 2 سال اول جنگ رخ داد یعنی در زمانی که ارتش ایران تازه نفس و مسلح بود و بخاطر همین هم به سر خمینی زد که "راه قدس از کربلا میگذره" و جنگ رو بعد از فتح خرمشهر ادامه داد.
    ولی بعد از اون سیاست مهار دوگانه آمریکا هر دو طرف رو فلج کرد بطوری که یک سیاستمدار درست و حسابی براحتی میتونست حدس بزنه که این جنگ پیروز نداره!
    الان نیروهای نظامی ایران از عراق 1991 "ضعیفتر" هستن و این در حالیست که آمریکا در طول این 20 سال بطور آسانسوری پیشرفت نظامی داشته و مطمئن باشید که فقط ناوگان پنجم آمریکا به تنهایی میتونه نیروهای نظامی ایران رو فلج کنه چه برسه به اینکه بقیه نیروهای ایالات متحده بعلاوه اسراییل و کشور های غربی با پشتیبانی کشورهای عربی وارد معرکه بشن!
    اگر جنگی هم رخ بده مطمئن باشید سیاست رفقای ایران سکوت خواهد بود (نهایتش اینه که ابراز نگرانی میکنن!!!) و این دفعه این جنگ طرف پیروز داره ولی هزینه هایی رو که ایران پرداخت میکنه رو نمیشه نادیده گرفت.
    اگر ما خودمون این نظام لعنتی رو سرنگون کنیم 5 واحد ضرر میبینیم ولی اگه بشینیم تا ناتو وارد عمل شه 10 واحد ضرر میبینیم.

    به نظر من جنبش سبز توانایی این رو داره که تا قبل از سال 2012 و ظهور آقا! یا شروع نظم نوین جهانی!!! یا حمله احتمالی آمریکا جمهوری اسلامی رو سرنگون کنه البته بشرطی که به عدم خشونت ملتزم باشه تا بتونه ریزش در حاکمیت رو به جایی برسونه که اصلاح طلبان و اصولگرایان حقیقی (سنتی) پشت خامنه ای رو خالی کنن و بدنه سپاه و ارتش و نیروی انتظامی به مردم بپیوندن.اون موقع فقط خامنه ای میمونه و یکسری اراذل دیگه مثل تائب و نقدی و مصباح یزدی و چند هزار تا ذوب شده که وقتی روحانیت شیعه برای حفظ خودش بر ضد خامنه ای و مزدوراش فتوا صادر میکنن دیگه راهی براشون نمیمونه جز اجاره سوراخ موش یا تسلیم!

    پاسخحذف
  12. با"بمب های ده تنی و بیست تنی" شدیدا موافقم. تنها راه خلاصی از شر رژیم همینه. راه دیگه ای وجود نداره...

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا