۱۳۸۹/۰۲/۲۷

مقام عظما : رونالدو باید بصیرت داشته باشد و پاس‌کاری کند.


بنا به گزارش واحد مرکزی خبر روز گذشته رپیس جمهور برزیل به همراه تیم ملی این کشور جهت تجدید بیعت با مقام شامخ ولایت و حل و فصل مشکلات هسته‌ای کشور برزیل خدمت مقام مزخرف رهبری رسیدند که گوشه‌هایی از رهنمود ایشان را میخوانید:

نکته اولی را که میخواستم خدمت شما برادران برزیلی عرض کنم این است که هیچوقت به فکر دستیابی به بمب اتم و فن آوری هسته‌ای نباشید. خواص شما باید بصیرت داشته باشند و اینقدر زر الکی نزنند و هی توی بوق و کرنا نکنند که انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست. این کارها آخر و عاقبت خوشی ندارد. لذا آحاد برزیلیان باید هوشیار باشند و تحت نفوذ دشمن قرار نگیرند.
اصولا فن آوری هسته‌ای چیز مزخرفی است که غربیها تخم لق آنرا در دهان بعضی از غرب زده‌ها انداخته‌اند. ما که از اول گفته‌ایم که اورانیوم نجس است و از مدفوع سگ هم نجس تر است و نماز خواندن با آن باطل است. لذا ما آن مقدار اورانیومی که دشمن با خواهش و التماس به ما تحمیل کرده بود را بخودشان پس میدهیم تا ادب شوند و این دفعه از آن غلط‌ها نکنند.
نکته بعدی که میخواهم به شما تذکر دهم این است که آحاد برادران تیم ملی برزیل باید هوشیاری انقلابی خود را حفظ کنید. دشمن میخواهد به شما گل بزند. شما باید مراقب باشید. پاس کاری را فراموش نکنید. من اگر یکبار دیگر ببینم این آقای رونالدو که افکارش به افکار من نزدیکتر است تکروی میکند و از پشت هیجده قدم بسمت دروازه دشمن شوت کند و فرصت‌ها را از دست بدهد من برخورد میکنم و تبعات این کار متوجه سران فتنه است.

نکته بعدی این است که من شنیدم برزیل یکی از مقروض‌ترین کشورهای دنیاست. من در اینجا عرض میکنم که ما همه بدهی‌های شما را تقبل میکنیم. ما که نمرده‌ایم شما اینقدر زیر بار قرض باشید و سختی بکشید. بحمدلله  ما نفت زیاد داریم و جور همه کشورها را میکشیم. فقط از شما یک درخواست کوچولو داریم و آن این است که برای ما دعا کنید. بدجوری گیر کرده‌ایم. هم از داخل و هم از خارج.

۹ نظر:

  1. واقعا چنین رهبری نوبر است ،مگه نه؟

    پاسخحذف
  2. 22 KHORDAD IS 15 JUNE

    BE READY!!

    WE WILL BE IN THE STREES AGAIN! 31 YEARS IS ENOUGH AND ENOUGH IS ENOUGH!

    http://www.youtube.com/user/2009IranRevolution

    http://www.youtube.com/watch?v=TSo6pl-Pmqw&feature=related

    پاسخحذف
  3. حکم اعدام پدری هفتاد ساله تنها به جرم بودن پسرش در اشرف

    محسن دانش پور پدر ی 70 ساله است که تنها جرمش بودن پسرش در قرارگاه اشرف است او و همسرش که دچار آلزایمر هم هست هردو به اعدام محکوم شده بودند همسرش با یک درجه تخفیف حبس ابد و خود این پدر حکم اعدامش قطعی شده است -تنها ده روز پس از اعدام پنج زندانی سیاسی، احتمال اجرایی شدن حکم اعدام چند زندانی دیگرموجی از نگرانی و تشویش را دامن زده است. حبیب‌الله لطیفی، علی صارمی، محسن و احمد دانش پور مقدم اکنون در آستانه اعدام قرار گرفته‌اند

    پاسخحذف
  4. http://www.youtube.com/watch?v=CiaQS66gi7k

    22 KHORDAD!!

    پاسخحذف
  5. http://marllboro.wordpress.com/2010/05/21/%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%8C-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1/

    پاسخحذف
  6. 15 JUNE

    22 KHORDAD!!

    http://www.youtube.com/watch?v=dxSUXUhnCFg

    get ready!!

    MARG BAR KHAMENEI VA KHOMEINEE

    پاسخحذف
  7. http://www.youtube.com/watch?v=4DH9USpc9pM

    22 KHORDAD!!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا