۱۳۸۹/۰۳/۰۲

ارتش سایبری یعنی چه؟

برای بعضی از شما که نمیدانید ارتش سایبری یعنی چه تصمیم گرفتیم  با یکی از فرماندهان این ارتش مصاحبه ای ترتیب دهیم تا ذهن شما یه خورده باز شود:
خبرنگار وبلاگ ما - خب. اشکول خان! میشه بفرمایید اصولا ارتش سایبری یعنی چه و انگیزه نظام مقدس از ایجاد این ارتش چیست؟
سردار اشکول خان- بسم الله الرحمن الرحیم. با درود به مقام عظمای ولایت  که خدا را آفرید و به خداوند دستور داد تا جهان هستی را بیافریند و با سلام و صلوات بر اشرف مخلوقات حضرت محمود احمدی نژاد صاحب معجزه رای های چهل میلیونی و هاله های نورانی  خدمت شما عرض شود که از زمان پیدایش پدیده شیطانی اینترنت نظام مقدس ما احساس کرد که باید جلوی این تهاجم فرهنگی دشمن را بصورت تشکیلاتی بگیرد و اگر جلوی اینترنت را نگیریم اخبار و اطلاعات براحتی در بین مردم منتقل میشود و مردم چشم و گوششان باز میشوند و نهایتا منجر به تضعیف پایه های نظام مقدس شده و خدای ناکرده زبانم لال ممکن است نظام سقوط کند و ما بدبخت شویم و از کار بیکار شویم. بنابر این آمدیم یک ارتش درست کردیم به نام ارتش سایبری.
ارتش سایبری متشکل از سه نیروی هوایی دریایی و زمینی است. نیروی هوایی ارتش سایبری کارش وبگردی و شناسایی سایت های دشمن است. ما یک عده را استخدام کرده ایم که از صب تا شب کارشان وب گردی است. همه سایت های اینترنتی و وبلاگها را سر میزنند و برای ما گزارش می آورند.
نیروی دریایی ارتش سایبری کارش حساس تر است و معمولا زیر آبی کار میکنند. بدین صورت که اینها در عرصه اینترنت مطالبی را منتشر میکنند که اذهان کاربران ایرانی را از مسایل حیاتی و اصلی منحرف کنند. در واقع کار برادران و خواهران نیروی دریایی ما مین گذاری در آبراههای بین المللی اینترنتی است تا این قایق مایق های بدبخت و بیچاره که با استفاده از فیلتر شکن های مختلف بصورت قاچاقی وارد حریم اینترنت میشوند به آن مین ها بخورند و با قایق شان بروند هوا.
نیروی زمینی ارتش سایبری ما همان برادران سپاه و بسیج و دیگر خل و چل های نظام مقدس هستند که ماموریت دارند بروند خیابانها و کاربران کامپیوتر و اینترنت را کتک بزنند. 
این شد ارتش سایبری.
خبرنگار وبلاگ ما- خیلی ممنون. میشه بفرمایید وضعیت درجه و رتبه در ارتش سایبری چگونه است؟
سردار اشگول خان- همه ما زیر مقام عظما هستیم و ایشان فصل الخطاب هستند. بعد یکسری وبلاگ نویس داریم که اینها بستگی یه میزان سابقه شان از گروهبان سومی شروع میشوند تا به ارتشبد ختم میشوند. مثلا وبلاگ نویسی که تازه کار است را وبلاگ نویس آش خور میگوییم و آنکه برای این و آن کامنت میگذارد که به وبلاگ من هم سر بزن و اینجور کارها معمولا سرکار استوار می نامیم. بعد یکسری از وبلاگ نویس ها هم هستند که چند تا قپه روی شانشان هست که اینها دیگه از اون گردن کلفت ها هستند. با محافظ و راننده شخصی می آیند توی اینترنت چار کلام مینویسند و میروند.
 خبرنگار وبلاگ ما- حالا با این همه دنگ و فنگ دستاورد مهمی هم داشته اید؟
سردار اشگول خان- بعله. تا بحال چند سایت را هک کرده ایم. چند بار عملیات ایذایی در بالاترین انجام دادیم و قله های بالاترین را برای چند ساعت تصرف کردیم و سالم به پایگاههای خودمان برگشتیم. چند نوبت توی کامنت دونی دیگران فحش نوشتیم و در رفتیم. چند بار هم سیم اینترنت کاربران را قطع کردیم و زنگ در خانه شان را زدیم و الفرار.

۱۱ نظر:

  1. آدرس جدید

    http://freevpn66.tk/

    پاسخحذف
  2. بابا ملا ايول،روده بر شدم.خيلى باحالى

    پاسخحذف
  3. ملا جان سلام. می شه لطفا یک ایمیل به من بزنی. ممنون harfehesaaby [@} gmail [dot] com

    پاسخحذف
  4. http://news.gooya.com/didaniha/archives/2010/05/105318.php

    پاسخحذف
  5. 22 KHORDAD!!

    WE WILL BE IN THE STREETS AGAIN!!!

    پاسخحذف
  6. 22 KHORDAD!!!

    15 JUNE!!

    ISLAMIC REPUBLIC HAS TO GO!

    پاسخحذف
  7. http://news.gooya.com/didaniha/archives/2010/05/105385.php

    enn dalghak roo bebin!

    22 KHORDAD!
    MARG BAR KHAMENEIE PEDAR SAG

    پاسخحذف
  8. 22 KHORDAD

    15 JUNE

    ARE YOU ARE GUYS READY???

    THE PRICE OF FREEDOM IS BLOOD!

    http://zariyaddastha.blogspot.com/2010/05/blog-post_5883.html

    http://www.youtube.com/watch?v=6F4O0meZV-M

    پاسخحذف
  9. تجاوز و شکنجه در زندان رجایی شهر

    http://www.youtube.com/watch?v=61uujIwbzPk

    پاسخحذف
  10. این جمله محشر بود :
    "با درود به مقام عظمای ولایت که خدا را آفرید و به خداوند دستور داد تا جهان هستی را بیافریند و با سلام و صلوات بر اشرف مخلوقات حضرت محمود احمدی نژاد " واقعا عالی بود ملا جان - قلمت همیشه برقرار باد.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا