۱۳۸۹/۰۳/۱۰

اقتصاد مال«مقام رهبری» است (امام خمینی)

بعضی ها چنان از اندیشه و آرمان های امام خمینی حرف میزنند که اگر یکی کم سن و سال باشد و خودش بعضی از افاضات آن مرحوم را نشنیده باشد امر بر او مشتبه میشود و خیال میکند امام خمینی قدس سره چه اندیشمند بینظیری بوده درصورتیکه من خودم با همین گوشهای خودم یکی دوبار حرفهای ایشان را  شنیدم که وقتی میخواست درمورد چگونگی حکومت اسلامی سخن بگوید چیزی شبیه جملات زیر گفت:
...در حکومت اسلامی ما با اشرافیت و بریز و بپاش و سرمایه داری مخالفیم. این همه پول ملت را داده اند عمارت درست کرده اند که چه بشود؟ حضرت امیر علیه السلام عمارت نداشت. پای یک نخل می نشست و قضاوت میکرد. ما نیازی به عمارت های قضا و چه و چه نداریم. قضات باید کنار خیابان بنشینند و به کار مردم رسیدگی کنند لاکن وحدت کلمه را هم حفظ کنند....

بخاطر اینکه خیال نکنید من از خودم این حرفها را درآورده ام خواهش میکنم از دوستان اینترنت باز حرفه ای زحمت بکشند و فایل صوتی آنرا پیدا کنند تا لینکش را برای دوستان جوان در اینجا بگذاریم.( آخرین بار این نوار را از یک رادیو فارسی زبان که از تورنتو پخش میشد شنیدم.)

نکته بعدی اینکه من هیچوقت یادم نمی آید ایشان گفته باشد اقتصاد مال خر است. کسانی که ادعا میکنند مدرکش را رو کنند. آنچه که من یادم هست ایشان فرمودند اقتصاد مال مقام رهبری است. مدرکش هم همین وضعی است که سر اقتصاد مملکت ما آمده.

۴ نظر:

  1. خوب بود ادامه بده

    پاسخحذف
  2. mola ,baba on pedar lanati khomeini goft eghtesad male khara

    پاسخحذف
  3. با درود
    گویا بنی صدر گزارشی در مورد وضع معیشتی مردم به امام راحل/جاهل میداده که ایشان میفرمایند مردم برای خربزه و چه و چه که انقلاب نکردند آنها برای اسلام انقلاب کردند و اقتصاد هم مال خر است.
    پرویز

    پاسخحذف
  4. ,ba salam rast gofte eghtesad ro mikhast vagozar kone daste ye mosht khar ke in kar o ham kard va darim mibinim ke eghtesade 70 milion adam daste ye mosht kamtar az khare

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا