۱۳۸۹/۰۳/۱۰

دانشجویان بسیجی به تلافی اقدام اخیر اسراُئیل عابرین پیاده را در میدان فلسطین کتک زدند

اول این خبر را بخوانید تا حالتان کمی جا بیاید.
بنا به گزارشات رسیده عده ای از برادران بسیجی که اصولا هم دانشجوی واقعی هستند و هم وکیل وصی مردم غزه هستند و دشمن قسم خورده صهیونیسم جهانی و مثل اینکه اسرائیل با مامان آنها سر و سری داشته و مرتکب اعمال مستهجنی شده که اینقدر کینه اسرائیل را در دل دارند  عصر روز گذشته با هماهنگی فرماندهی کل قوا  به خیابانها ریختند تا اعتراض و خشم خود را نسبت به اقدام اخیر اسرائیل ابراز دارند ولی از آنجا که متاسفانه و یا خوشبختانه اسرائیل در ایران فاقد سفارتخانه و کنسولگری است آنها شیر یا خط انداختند و همینطوری یک سفارتخانه ای را انتخاب کردند و جلوی آن جمع شدند و عربده کشیدند.
بیچاره کارمندان سفارت زیمبابوه از ترس قایم شده بودند توی دست به آب سفارت و از پنجره توالت  کله شان را بیرون آورده بودند و داد میزدند: «بخدا ما اسرائیلی نیستیم. عوضی گرفتید» که در این لحظه یکی از برادران رزمنده بسیجی با پرتاب نیمه آجری به سمت صهیونیست های افریقایی کله یکی از آنها را مورد هدف قرار داد و انتقام شهدای انتفاضه و بعلبک را از صهیونیسم جهانی گرفت و این درس عبرتی شد تا اسرائیل هرگز فکر تجاوز به نظام مقدس را از سر بیرون کند.
در پایان این مراسم یکی از برادران گفت: برادرا! چون قبلا سفارت رژیم اشغالگر اسرائیل در حوالی میدان فلسطین بوده پس برای انتقام از فلسطین اشغالی برویم آنجا!
در این هنگام برادران انقلابی به میدان فلسطین (اسرائیل سابق) حمله کردند و چون صهیونیستی را پیدا نکردند همینطوری از دم عابرین پیاده را مورد ضرب و شتم قرار دادند و در آخر عملیات سالم به پایگاههای خود بازگشتند و ساندیس های خود را خوردند.

۹ نظر:

  1. کشته شدن انسانها دردناکه.اما اگه این کارها سبب بشه در فلسطین اتفاقی که در ایران افتاد،نیفته.اشکال نداره.حالا چهار نفر کشته می شند ولی در عوض یک ملت یک عمر بدبخت نمی شند و فرور فرور
    اعدامی و زندانی نمیدند.

    پاسخحذف
  2. aghaye molla hasani, ajab dast be ghalami darid, nemidonam gerye konam ya bekhandam. be har hal, zemne mahkoom kardane amaliyate teroristiye esraiil, kolli ham be basijihaye ahmagh khandidam!!!

    پاسخحذف
  3. be nazare man koshtan arab b ehar shekli ghabele taghdireh.......arabe ashghal haghesheh....

    پاسخحذف
  4. اسرائيل به شدت از افكار عمومي دنيا ميترسيد . ولي بعد از سركوب وحشيانه قيام مردم ايران و كشتن و تجاوز و شكنجه زن و دختر و كودك و عدم واكنش كشورهاي دنيا ، متوجه شد كه هر كاري در دنيا كردي هيچ اتفاقي نمي افتد . تازه ظلمي كه حماس بر مردم زنجير كشيده فلسطين ميكند كمتر از اسرائيل نيست . چون با چماق به جان انها مي افتد و به انها در زندانها تجاوز ميكند

    پاسخحذف
  5. من نمی دونم چرا ما که این همه گرسنه و بدبخت توی این دنیا داریم بالاخص کشورهای آفریقایی در فقر و فلاکت به سر میبرند چرا دولت ترکیه میخواد به غزه کمکهای انسان دوستانه بکنه؟به نظر شما قضیه مشکوک نیست؟مگر در همساییگی ترکیه و در ایران چه جنایتها که نمیشه و هزاران پناهنده ایرانی در بدترین شرایط انسانی در همین ترکیه به سر نمی برند؟پس کو انساندوستی آقای اردوغان؟مگر نه اینکه دولت حماس خود چنین حماقتی رو خواسته و به حرف هیچ کس هم گوش نمیده وتازه دست به اعدام مخالفان هم می زنه و مردم غزه رو به اسارت گرفته؟رعشه به اندام آدم می افته وقتی فکر کنه که مثلا قرار بود به جای دولت اسراییل دولتی مثل حماس بر سر کار بود با اون همه توانایی و قدرت نظامی بالا.
    هنوز معلوم نیست که این حرکت ویا بهتر بگم کرم ریختن تر کیه توی این قضیه از کجا آب می خوره ولی مسئله ترسناک اینه که ترکیه با سرعت داره به سوی مذهبی شدن وافراطی گری پیش میره.

    پاسخحذف
  6. http://www.youtube.com/watch?v=6fodGYYOIyM&feature=PlayList&p=504B8F9BBEADF187&playnext_from=PL&playnext=1&index=74

    Khomeinee was a liar. He lied to get power and then forgot whatever he said. He even killed those who helped him to success the revolution such as Sadegh Ghotbzadeh, Banee sadr, ...

    MARG BAR KHOMEINEE, VA KHAMEINEE PEDAR SAD

    22 KHORDAD.

    پاسخحذف
  7. این پدر سگ ها هم فقط بلدن خالی بندی کنن. توی کشتی ها از همه ملت ها بودند حتی یهودی های طرفدار فلسطین، ولی این ساندیس خورهای کون گشاد حتی یکی شون هم نرفتند با این کشتی ها بمیرند آدم خوشحال بشه. اینها فقط بلدن با آدم های بی دفاع بجنگند آن هم وقتی صد تا در مقابل یک نفر باشند. بزدل تر از این بسیجی های ساندیس خور هم ندیدیم باور کن.

    پاسخحذف
  8. خوب توی این قضیه داشته باشین سرعت عمل آقایان موسوی و کروبی رو در محکومیت این حمله(که من در مورد اسراییل اسمش رو می ذارم دفاع از خود)و مقایسه آن با جنایت اعدام پنج شهروند کرد و کندی و استخاره آقایان در بیانیه دادن آنهم نه در محکومیت اعدامها که ناعادلانه خواندن آن.
    از قدیم و ندیم گفتن که مرغ همسایه غازه.....یا سیاست چیز کثیفیه یا ما از اون چیزی سر در نمی آرییم.متاسفم برای این مردم و این جنبش که به چه اشکولهایی دل خوش کردن.

    پاسخحذف
  9. هاهاها . در پس پرده قرار بود اتفاق دیگری بیفتد اما ترکها ایران رو دور زدند و اینجوری هم جایگاهش تو اروپا رو تقویت کردند هم حال اسرائیل رو گرفتند هم با عربها روابط حسنه برقرار و ایران موند و حوضش

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا